- Extremly early

                                                               33467-2960


Extremt tidigt hördes ljud från andra delen sängen

- Mamma  vill ha rostat bröd nuuuu


Trodde för en kort stund att jag försovit mig men så var ej fallet
Klockan var halv fyra och madicken ville ha rostat bröd..
fick henne att somna om till sex för att sen bege mig till köket
fixxa rostat brörd chai the till henne :)

Nu är hon nöjd och belåten :)


snön lyser fridfyllt på alla våra tak :)


Äntligen fredag :)

ska avnjutas med en soft film massage och god mat.

har i åtanke en grekisk sallad med grekisk lantbröd en banana splitt till efterrätt.

Dagens mat ? Blr det det Thailänska eller..?


Höll på trixxa med nya mobilen i går så nu har jag Kirrat så jag  lagt in massa ny music + bilder och allt
im proud :)


Dags att Gå ut med hundarna så dom kan få yra omkring i snön Innan vi ska iväg :)


Chiao Bambinas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback