- Familje liv en Lördag hos Familjen PIP och PIP

                        33467-2933


Kidsen är ute i full rulle och Åker pulka skottar snö.. åker stjärtlapp
snöbolls krig mm :)

Härligt att se dom ute samsas och bara leka med varandra :)



Dagens mat val blir en god Taco gratäng   med sallad Taco chips.

Mumsfillibaba.

Kvällen ska avnjutas med masage film och mys :))))))






Vart lite överraskad i går med :)

 Honey kom hem med en tavla som jag hade snabb kikat på utan att sagt till han
 men tydligen så visste  han att det var just den jag ville ha :)

sötisen.








33467-2932


Gudfadern for ever .. No one messes with a corleone ;)  ( läses med mycket hes röst )

Kommentarer
Postat av: Sofia

För några veckor sedan var det Gonzalo som var mannen i ditt liv, som ägde ditt hjärta osv osv. Snabba ryck bruden. Fattar inte hur man kan vara så ombytlig vad gäller kärlek! Inte så jävla konstigt om dina boys är svartsjuka...

2007-01-13 @ 16:04:03
Postat av: Vintage* Jessica

sofia : Nu är nu då var då oki
Jimmy är en kille jag vart tillsammans med 2 år innan svårt att förstå..?
Jag gjorde detta för att få hans att förstå att hans vartsjuka skulle försvinna... get it ????

Postat av: Sofia

Så du utnyttjade G, såg till att bli gravid för att sedan få "missfall" bara för att J´s svartsjuka skulle försvinna??? Kalla mig gärna trög men jag fatta nada. Nåväl inte mina problem tack och lov. Lägger ner nyfikenheten. Sorry.

2007-01-13 @ 17:45:32
Postat av: Mia stockholm

sofia du kan inte ha alla hästar inne .
Ett missfall är inget man bestämmer utöver.
kan inte ens fatta att man kan gotta sig i andras olyckor som i detta fallet att jessicas bebis gått bort.
sjukt.

otroligt att folk inte kan få in i skallen att man ska sköta sitt egna liv .

Man kan faktiskt bli med barn trots p piller kondom mm.


// Mia i stockholm sitter slö surfar en lördag kväll.

2007-01-13 @ 20:53:29
Postat av: Vintage* Jessica

sofia : Vad jag gjorde och inte gjorde behöver , inte dom som ej tillhör min närmsta omgivning veta :)
jag behöver inte lägga ut hela mitt liv lägger ut enbart en liten liten del av mitt liv :).
ang missfallet är inget som jag kan styra utöver.

Mia stockholm: Tack för kommentaren :)

2007-01-14 @ 16:56:57
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Johanna

ÄLSKA Gudfadern. Pappa såg den på bio när den kom, den lyckosten ;)

2007-01-15 @ 17:08:42
URL: http://johannasmodeblogg.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Johanna : what det gjorde min farsa med så då måste din vara 50 med ler :))))

2007-01-15 @ 18:18:43
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback