- Fuck Magsjuka... årets sämsta påhit

33467-2959


Precis tagit mig upp efter en 2 dagars magsjuka.. fuck måste vara årets påhitt
skallen värker fortfarande det enda min mage velat äta är banan sockerdricka :(
Med mig i sjukdoms träsket har madicken varit.
Vi kan ju säga som så att tvätmaskinen har gått het :S

usssh vilka helvetes dagar :(

Nu ska jag göra nåt lätt till madickens mage att förtära hon har dock inte spytt sen i går kväll och är frisk som kärna nu springer omkring leker och har sig mest hela tiden.
Hoppas att kenny slipper.



 // J

Kommentarer
Postat av: Fru K

Magsjuka suger! Verkar som om alla är magsjuka och/eller förkylda just nu. Själv tillhör jag den senare kategorin. Blä! Krya på dig och Madicken!

Postat av: Vintage* Jessica

Fru K .
Yees i hate it.. drar verkligen all must ur en bläääääääää.
Kram J

2007-01-18 @ 20:27:48
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Johanna

fy för magsjuka! det är obeskrivligt, är så glad att jag hitills klarat mig, sen hur länge det håller vet jag inte men :P

2007-01-19 @ 15:49:26
URL: http://johannastic.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback