- Halebops kul

                           33467-3091

Utspelar sig den 29 / 1 - 2007
Plats : Bjästa Busskiosk.

Jag sitter ner väntar på bussen..
 in kommer 2 yngre killar som oxå väntar på bussen
( mätaren visade sig på - 12 ) ingen vill vara ute frysa.
varpå den ena killen för syn på anslagstavalan
 på anslagstavlan sitter målet dvs Halebop planschen.
anyway den ena killen till den andre fan kolla vad billigt man kan ringa med halebop..
jaha svarar den andra
den första men hallå kolla hur billigt man ringer till israel liksom
den andra men hallå hur ofta ringer man dit ?

Båda står garvar inklusive jag som fnissar på min buss kiosk väntar bänk hahahhahaha :)


Roligt Halebop..

har du trist sätt upp en Halebop plansch and just  digging it..

I DO

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh så söta!

Postat av: SweetCatwalkCity

Hahahaha ja de var ju kul ju :)))

Jag har en ny utmaning på min blogg nu, även denna handlar om film :))
Du får hemskt gärna vara med, bara kul att få se :D

Kramar!

2007-01-30 @ 15:10:13
URL: http://sweetcatwalkcity.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

camilla : Yeees visst är dom :)

sweeetcatwalkcity : hahhahahha :)

jag ska kika in :)
mvh J

2007-01-30 @ 16:32:55
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback