- Hello my friend...

33467-3108


Ghaaa varför kunde inte denna söta klänning finnas i min storlek då ?
vart en till Madicko anyway.

3 hello kitty  nececärer i alla färger :)+ en borste + lipbalm enbart för burken den ska Madicko ev få :)
Diadem  hello kitty kajal.
Peeling wipes  allt från den berämda Hm.
fuck glömde kola på klänningen jag ville ha :)
kanske hinner imorgon vart bara en 30 min turbo på stan :)




Indiska vin glas till Honey på Alla hjärtans dag.
Ljuslykta sovrummet Halsband + en söt liten Väska / plånbok.

Lila Plysh Braller vero moda.


 Jag vill shoppa en massa helt galet.... give it to me..

Kommentarer
Postat av: mezzie

jaha vill meee ha den lilla sminkväsjkan nuu beställde en men de tar såån tid....

Hoppas allt är bra med dej?!
kraaam!

2007-02-01 @ 18:24:05
Postat av: Johanna

Söt plånbok/neccesär!

Postat av: Vintage*Jessica

Mezzie : Åhh suck för att vänta jag köpte mina i butik snabbare så ;D
Yeeeees allt bra själv då kram J

Johanna Tack :D
Indiska har en hel del fint :DDD

ha en fin helg kram j

2007-02-02 @ 11:42:16
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback