- I now PABLO the Noreega

                    33467-3009

Välkommen hem kära vänner
ni satt där i butiken in stoppad i en hylla..
ni kollade på mig med bedjande ögon
TA OSS hem uppmanade mig .
Underdagen har ni fått bott i min väska och snaskat och sovit gott kanske tom läst ?

scarface heter råttan :)
Min nya väsk inneboende welcome :)






Nya Fjällr'ven täckbraller + Jacksson handskar  ett MÅSTE

Hälso tidning + Massage tvål

Tigi värmeskyddande cream som doftar gudomligt

Tröja Rk som ska använfas som klänning

sist men absolut inte minst Min stockholm klänning som jag beställde via en vän :)
Happy or what.

Köpte även en ny extra overall till kenny + ny mössa :)
perfekt att ha en större att softa omkring i :)




Nyss kom Mammi förbi på en the fika :) Greaaaaat :)


Jollyjumper jalla jaddi

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha jag har två såna råttor.. de heter Zigge och Zixten efter råttorna jag hade när jag va liten :)

Respekt!

Postat av: Vintage* Jessica

sarah : Hhahhaha näää fan vad sött :=)
snacka om mjuka råtter hihiiihi :)

2007-01-23 @ 22:40:53
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback