- Im gonna be 2pacs wife

33467-3061

Jessica 26 Örnsköldsvik

Familj : Min Andra hälft min hjärta Jimmy Mina älskade Barn Kenny 7 år Madicken 3år 3månader.

Yrke : Jobbar i djuraffär / Kontaktperson till missbrukare

Mitt Nyårsläfte : vadå är det lag på att avge såna ?

Må bra tips : Drick massa vatten inte stressa. Kärlek Massa sex Gör massa goda handlingar
skänk  pengar till fattiga hjälp missbrukare / ute ligare mm.

Budgettips : Stor handla mat. Handla second hand.  REA

Klädstil : Likt en vintages prinsessa med vackra ting.

stolt över : MINA ´BARN. Mitt liv. Alla människor som kliver upp från marken.
Mina vänner som alltid finns där. Min älskade Mummy and my daddy.

snygg tips : Fräsch välgjord make up planerad kläd påtagning. LEEEEEEE skratta.

Motions tips : Promenara shopping dag på stan ger garanterat en hel del och en snyggt ass :)

Drömmer Om : Oändligt mycket. Att alla ska ha en varm säng tillgång till kärlek  ett hem vänner
kunna leva ett normalt liv. utrota alla elaka sjukdomar.  Att sjunga duetts with 2 pac .

                      A piece from me.

Kommentarer
Postat av: catya

hehehe........älskar att läsa listor
dina e alltid roliga ( dock väldigt få!!!)
men iaf svaren e "egna" & inte som ur en mall som andra bloggares

puzz sweetie

Postat av: Vintage*Jessica

catya :Varför vara en glanslös kopia när man kan vara strålande by me :)
jag hatar typ listor som cirkulerar runt bloggarna hittar hellre på egna .. om vill nån sno dom so just dooo it :)

2007-01-27 @ 22:34:24
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback