- Jabbadabba dooooo



Ibland kan det ju faktiskt vara lite kul att vara sjuk :)
 eller kul och kul

men denna Mobil  fick jag hem skickad av Min daddy i dag en samsung d 600 med extra försäkring och extra minne skort wiiiiehoooo im happy


4 tidningar kom hem i lådan
Härliga hund
solo
mama
och solo nu eller vad den heter :)

Har hunnit med ett beställa en snygg klänning med
 ni vet den från trend med klädda knappar i grått :=)

Hoppas att en 36 passar bra på mig den enda som tydligen fanns kvar :))))


 På måndag har jag den nog hemma :)



Nu ska jag vädra ut alla baciller :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Du de var inte dåligt det :)

Postat av: Vintage* Jessica

Malin : Fick den i torsdags helt underbar mobil :)))
like it a lot :)

2007-01-21 @ 12:10:47
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: emma

vart kan man köpa den? vart inne på elgiganten,siba och computer city här hos mig men den fanns inte där :(

2007-01-21 @ 12:42:53
Postat av: Vintage* Jessica

Emma : den finns på elgiganten :))

mvh J

2007-01-22 @ 19:23:29
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback