- Kornblåa Vingar

                      



Jollijappa My Mum har hittat en snygg klänning att Köpa till lilla mig :)))
And i just love it :)


Imorgon blir det en dag på stan Med Malin och Fika + Min lilla prinsessa är en given följeslagare :)

Kenny Passar på att sova över med sin Pappa och får följa med han på arbetet
kenny får agera mini arbetare :)


Jag ska passa på spana in dom nya guld leggingsen  + dom bruna  på vero moda.


Drar en second hand repa med.

sen ska vi avnjuta en god fika / lunch
det är livet
vara ledig spendera den dagen med Malin Madicko
och Hoppas på en massa kyssar kvällen underbart :)


Händer för er andra i morgon ?



Kärlek Respekt.


Vid lite tur kommer ev min Nya digital kamera imorgon med jollijappa
fuck me baklänges :))))

Kommentarer
Postat av: maria

gud vilken snygg blå færg :) du får snart ta ett foto med den på så vi får se!! kramar

2007-01-03 @ 10:38:11
Postat av: Beatrice

Gud vilken snygg klänning, hur mycket? Vart hittade hon den? Den är verkligen jättefin!

Postat av: Vintage*Jessica

Maria : Yeees korn blått är ap snyggt :))))
Lovar fota med den på :)))


Beatrice : Tack :)))) en summa :)
Hittat via internet säger dock ej vart ;))

mvh Jessica

2007-01-03 @ 16:50:02
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Elizabet

Jag ska nog också på stan imorrn;)

2007-01-03 @ 17:47:30
URL: http://Elizabet.blogg.se
Postat av: Käthe

Fin! Tror det är en sån jag har i svart. Den är otroligt skön. :)

2007-01-04 @ 13:14:51
URL: http://kathe.blogg.se
Postat av: phat

har sprungit och letar efter en sån klänning så länge nu. guld värt om du ville berätta var du hittat den.

2007-01-04 @ 21:51:40
Postat av: Vintage* Jessica

`
Elizabet : fann du nåt av intresse ?

Käthe : aha .. jag älskar blått lite roligare färg med :) uppblandat med svart :)))

Phat : Min mamma fann den via nätet och köpte den där ;S
Hoppas att du finner din drömm mvh J

2007-01-05 @ 16:03:12
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback