- MIn snälla Mammy

              33467-2969


I fredags kväll då jag Madicken låg i badet knackade det på dörren vem var inte där om inte lilla mamma :)

Med sig hade hon dessa underbara tjocksockar till mig wiiie .
sen denna klänning som hon sytt om jag köpte den lång men ville korta ner den
 vart mycket nöjd med resultatet :)

Hann även med att Hämta ut mitt Hm paket som kom i fredags :)

 i will show you later
blir nog den nya gröna klänningen i morgon i plysh ;)  Barba grön or what :)





En till ny inneboende Ägare Madicken Hundens namn  Monchiichii :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vilken snygg klänning! :)

Postat av: Vintage* Jessica

Malin : Tack ett second hand köp ;)

2007-01-22 @ 19:21:39
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback