- www.hitta.se whats up with this liksom ?

                33467-2925

SKÄRPNING  WWW.HITTA.SE

Detta är en  annons bild för sajten
www.hitta.se som dagligen används flitigt av alla oss svenskar

men heeey spana in bilden.. finn ett FEL.

Kolla Hund pitten som min dotter gjorde upptäckt på häromdagen i en tidning
Hon är tre år.
jag hade blint bläddrat förbi och EJ kagt märke till detta men sen då jag kollar i gen gnuggar mina ögon och ser detta.. SJUKT

Uppmana till att hunden ska ha stå pitt
herregud vad e det för djävla reklam

skärpning www.hitta.se



Vi svenskar vill inte se stå hund pitt  på bild på hundar....

Bortom alla tankar.



ska försöka att maila hitta.se   senare i dag .... Im gonna dooo it ...





Skjutsen has arrived. Time to work

Kommentarer
Postat av: Felicia back in business!

oh no, fan va discusting!!!!Ja maila fanskapen för faaaaen!

Postat av: Sofia

Jag såg det inte ens förrän du skrev det... Klart du ska maila dit, det där kommer bli riktigt pinsamt för de. Hur kunde reklamen gå igenom utan att någon sett det innan den publicerats? Sjukt.

2007-01-12 @ 12:45:16
URL: http://newdress.blogg.se
Postat av: malin

shit haha jag såg inte heller det förens du skrev det. fy, det passar itne in nånstans :S

2007-01-12 @ 13:15:53
URL: http://passionforme.webblogg.se
Postat av: mia

Vilken liten hundrackare... Inte så nice på reklambild...

2007-01-12 @ 14:46:15
URL: http://desperatahemmaffrun.blogg.se
Postat av: Terra

Ahh, men herreguuud!!! Det ska ju vara så. Se humorn i det. I reklamen står det: Lägg upp en bild på hitta.se eller inte..... Det är inte så att dom har missat att hunden visar paketet.

2007-01-12 @ 14:57:25
Postat av: Mis

Terra: Annonsen budskap är grymt bra och jag håller med dig. Sen visst så kan man tycka att det är smaklöst men men. Att en hanhund har ståpäls är mer regel än undantag. Haha BRA ANNONS SOM FASTNAR

2007-01-12 @ 15:56:52
Postat av: hanna

fan vad allt måste censureras då? Bara för att man ser något som liknar en mänsklig kuk så måste det såklart ringas och klagas på. Whats the big deal? Ska man censurera hästkukar på tv eller bara för att den är en meter lång? Vi bor inte i usa.

2007-01-12 @ 16:03:04
Postat av: tessi

haha men guud!

2007-01-12 @ 16:35:40
URL: http://teeres.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Felicia : Hhahahhah visst anser du att den bilden ej passar in `?
aningens dirty.

sofia : Garvar åt hela grejen haahahhah :===)
vilken miss.

Malin : passar in i en hund bok ingen annan stans :)


Mia : snacka om klockren bild miss :)


Terra : hahhaha tycker inte att den var kul sorry.


Hanna nej inte allt absolut inte ALLT.
mänsklig kuk..? stackare det var en liten rackare garvar ;)
hahahhahahahah jag nöjer mig med dom i 25 cm klassen ;)

Jag vet vart jag bor..

Tessi hahahha :)

2007-01-12 @ 16:40:23
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: e

alltså, ett gammalt PR & Kommunikations citat är ju "All uppmärksamhet är Bra uppmärksamhet". du tänker både en och två gånger på reklamen och tänker samtidigt "hitta.se" även om du kanske inte gillar det.

men *vips* när du sitter på nätet en dag och du ska söka fram en persons hemnr. eller adress så kommer nog just www.hitta.se vara den adress som poppar upp i huvudet först. inte för att du kanske tänker på själva bilden utan bara för att du malt in deras adress så pass mkt när du NU kikat på bilden till din förvåning av ett hundkön.

2007-01-12 @ 17:02:05
Postat av: Anna

Det roliga är att många här verkar inte fatta att det är meningen att man bilden ska vara som den är,, Det är INGEN MISS av hitta.se

2007-01-12 @ 17:13:17
Postat av: Anna

Sen så är det inte rätt av dig att inte visa hela reklamen, poängen med reklamen är ju inte med. Du visar en felaktig bild av reklamen. Dumt att hänga ut hitta.se på det där viset.. Du får akta dig, tror att man kan bli anmäld för sånt där.

2007-01-12 @ 17:19:45
Postat av: M

Sem kan man ju fundera över om Jessica är rätt person att anmärka på "snuskig" reklam med tanke på en del av de bilder som visas på denna blogg. Jessica; Har din dotter aldrig gått förbi din dator när några av dina bilder legat uppe???

2007-01-12 @ 17:25:04
Postat av: Vintage*Jessica

Anna den är inte ens rolig fatta :) att jag tycker det.

Anna igen. Jag visar vad jag vill ur jag vill i min blogg ok ?
jag hänger ut en hund pitt som jag inte anser ska behöva visas som reklam.
skrattar om hitta .se tycker att det ska anmäkas gör dom nog det inget brott ser du :) Läs på lagen lite bättre :)))

M Sen kan man ju fundera vem den tråkiga m är som använder sim av massa olika nick men på samma ip är ..= ? Nån som söker uppmärksamhet på fel sätt..? kanske kanske.
Hund kuk har INGET med snusk i det anseendet att göra.
jag visar bilder på ass som är naturligt ;))))
nej min dotter sitter INTE hänger vid datan hon LEKER
kanske du borde satsa på ;) leka runt där hemma istället :)

Cash is king

2007-01-12 @ 17:51:32
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

FY SJUTTON SÅ SJUKT ATT LÄGGA UT EN BILD PÅ ETT HUND KÖN AV EN STOR SITE SOM JUST HITTA.SE USSH

2007-01-12 @ 18:01:35
Postat av: Malin

Ursch!!
Riktigt dålig reklam, måste allt anspela på sex eller? Och varför ska hunden visa hela paketet? Som att den ens vet vad den gör eller, oskyldiga djur ska bli ej behöva bli utsatta!

2007-01-12 @ 18:33:24
URL: http://mixie.blogg.se
Postat av: Lina

Håller med dig jessica sjukt sätt att göra bra reklam på.

2007-01-12 @ 18:55:22
Postat av: Erica

"jag visar bilder på ass som är naturligt ;))))"
Så skrev du Jessica, två kommentarer ovan. Inte så alltså, men säger du inte emot dig själv lite? Är inte en hunds kön lika naturligt som en röv? Bröst? just wondering =)

2007-01-12 @ 19:05:47
Postat av: Vintage* Jessica

Anonym exxakt min åsikt.

Malin : Exxakt min mening inget som tilltalar mig på någon som helst sätt.

Lina : TACK

Erica : Jag vet vad jag skrivet vet du ..? :)
säger emot en människa är medveten om sin kropp vad som händer vad den vill göra mm en hund är ett oskyldigt djur UTAN sågon som helst talan-

skulle du vilja att din hund ( om du hade hafy nån )
vissade upp pitten på nån reklam för att tjäna cash ?
tell me jag är nyfiken :)))

2007-01-12 @ 19:16:25
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Erica

Jo, jag har tre hundar själv. Alltså, det är upp till ägaren. Själv skulle jag inte göra det. Men hunden tar ingen skada av det, utan har antagligen (förhoppningsvis) ganska kul under sitt "jobb" (får antagligen se en vacker tik!) så mig kvittar det. Det jag var intresserad av var bara att höra hur du ställde dig till det du skrev om naturlighet. That's it! Over and out :)

2007-01-12 @ 20:22:15
Postat av: Ghost

ganska roligt att du kommenterar att man visar en hunds penis, och tycker det det är vidrigt.När du själv flera ggr nämner ordet #kuk# i dina sk inlägg, borde inte det vara minst lika vidrigt eller?????

2007-01-12 @ 23:40:47
Postat av: Andrea

Ehhhck! Vad äckligt!

Hanna långt uppe bland kommentarerna: Jag tittar hellre på manskukar än röda små hundpittar när jag kollar på reklam...

2007-01-13 @ 03:06:30
URL: http://minnamarie.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Erica : Oki då är det fel på ägaren som vill visa upp hund pitt på www.hitta.se


Ghost. Kuk är inget vidrigt i loove that :)
inse att alla har olika åsikter.
hatar du kuk får det stå fär dig OKI ?

Andrea : bläää :)

2007-01-13 @ 13:14:08
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Johanna

haha jag dör :P

2007-01-13 @ 16:12:00
URL: http://johannastic.webblogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Johanna :))))

2007-01-13 @ 17:30:57
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Ghost

hatar inte ordet,,tycker bara det e töntigt att haka upp sig på att ngn hund visar kuken när man själv använder ordet KUK ganska ofta och dessutom stavar som en kratta...

2007-01-13 @ 17:48:53
Postat av: Anonym

hehe jaa, stavar som en kratta är väl bara förnamnet. memen nää, ska inte sprida dålig energi för hon borde ju redan veta om det! vi är inte de första som påpekat detta.

2007-01-13 @ 18:53:11
Postat av: Stella

Jag hoppas du inser att din "livsblogg" har blivit den nya humor sajten.
Kan inte sluta skratta åt dina ingående beskrivningar om kukar och hm strumpor.
Sen får man ju även använda hjärnan när man ska klura ut vad krattan skriver.
Mycket underhållande!

2007-01-13 @ 23:35:52
Postat av: Vintage* Jessica

Ghost : Hundar kön kallar jag PITT snopp på mindre killar kuk på männ :)
så hunden visar altså pittenvilket jag tycker är osmakligt :)
Man kan inte vara bäst på allt :)

anonym : som sagt var man kan inte vara bäst på allt :)
höjer mig aldrig till skyarna :)

stella : Jag inser att du är en ..... :)
och jag älskar att alla hittar hit och läser :)
Måste ha en trist vardag och livar upp den med min roliga humor blogg :)
att använda hjärnan borde du träna mer på ;)

2007-01-14 @ 17:00:49
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Frida

"Vi svenskar vill inte se stå kuk på bild på hundar...."

"Hundar kön kallar jag PITT snopp på mindre killar kuk på männ :)"

Lägg ner dubbelmoralen och erkänn att du hade fel redan från början. Det här blir bara pinsamt!

2007-01-14 @ 18:24:52
Postat av: Malle

men snälla nån allihopa...okej med allas olika åsikter ang hunden osv. men att börja tracka ner på jessica för hennes stavning och hur hon behandlar det svenska språket i sin blogg?
Detta är ingen svenska lektion och hennes inlägg är nog inga uppsatser eller inlämningsuppgifter åt fröken som håller svenska lektionerna där allt måste vara perfekt och där man måste tänka på hur man skriver osv. Detta är en blogg där jessica själv får avgöra hur hon vill skriva, vad hon vill skriva och allt det som faller henne in. För ERKÄNN alla nu som läser MIN komentar; inte FAN sitter väl ni och läser igenom ert inlägg ngr tusen ggr innan ni publicerar det och försöker få in punkten eller utropstecknet precis där det ska vara! "Ghost" och "anonym", skärp er!


Min kommetar ang bilden på hunden så tycker jag nog att det var lite fräckt att ha en hundpenis sådär...vad var deras syfte som la ut den kan man undra? jag personligen tycker nog att den anspelar på lite för mkt sex kanske, men så som så mgn andra reklamer idag också gör...tyvärr. but whatever...

2007-01-14 @ 18:34:06
URL: http://brilliance.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Frida men ditt lila djävla blind styre .. läs igenom mitt inlägg.
eller köpa nya brillor / linser eller vad du fan föredrar att använda :)

Pitt nylle

2007-01-14 @ 18:34:14
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Malle : what trodde att alla var fröken översittare där ute :)
men tydligen hade jag fel du finns jue :)

Tusen tack för din kommentar / åsikt.

jag läser aldrig igenom mina inlägg eller liknande har jag fan inte tid med :))))
Äntligen nån som fattar MIn point :)))
Yess hallelulja :)))
och nån som vågar vara icke anonym :)))

men det roliga är att en del som skriver äger egna bloggar :)

hahahhahahah kul med ip nummer :))

sitter och ler :)
Tack Malle :)

2007-01-14 @ 18:49:39
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Terra

Varför ändrar du texten i inlägget??!! Hahahaaaaa Stå för vad du skriver istället.

2007-01-14 @ 19:29:00
Postat av: Vintage*Jessica

Terra : arne anka har du sett till han nåt mer ..?

2007-01-14 @ 19:40:34
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Malle

terra - vad har hon ändrat nu då, är det meningen att du ska bestämma över vad som sker i HENNES blogg (INTE din)?

Jessica, stå på dig och skit i all nedtryckning som så många försöker med...=)

2007-01-14 @ 19:45:57
URL: http://brilliance.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Malle _ Den där terra terror kanske fått en hasch psykos elelr liknande :)
flummigt fattar inget :)))

Jag skiter i allt.
avundsjuka missunnsamma människor har jag inte mycket till överes / översittar människor, vet allt kan allt. och levere i deras lilla glas bubbla
så kul att många är så negativa till allt man gör skriver
men det är ju jag kan ju inte ändra mig fär att anpassa nån annans mål hur dom vill att jag ska vara
ine mina vänner i i dont care :)))))


Tack malle ;)

2007-01-14 @ 19:53:07
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Terra

usssh fattar inte vart du får alla dina pengar ifrån
dagligen köper du saker.

rika slyna

2007-01-14 @ 19:54:12
Postat av: Vintage* Jessica

Terra / Terror är du ett stort skämt eller.?
Hört talas om arbeta sök du med så du kan tjäna egna pengar och kanske inte bo hemma hos dina föräldrar / leva på andra :)

Visa föds med guld sked i munnen andra inte.
en del super upp sina pengar andra inte :)

jag öever mitt liv som jag vill köper vad JAG vill hur jag vill när jag vill.
fatta det.

synd att du inte kunde pant sätta dig själv men med tanke på din enda hjärn cell så skulle du väl behöft att betala för att panta bort den ;)

skaffa dig ett rikt liv :)
och sluta vara så djäkla missunsam :)

Jobba för i helvete asshole. :)

slyna .. tar betalt jag knullar for free :)

hahhahahahhahahah

2007-01-14 @ 19:57:05
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: malle

hm, okej...hennes negativa till dig handlar bara om avundsjuka jessica! Det bevisade hon nyss =) Först förklara bort det hon sagt tidigare genom att börja skriva om nått nytt och sedan, i det hon skrev sist, bevisade sin avund genom att skriva omd e där me pengarna....

Terra - du kan uppenbarligen inte må bra? Sluta ta ut din ilska, avund eller vad det nu än kan vara på Jessica, för VAD har hon gjort dig? Snälla flicka lilla...sluta

2007-01-14 @ 20:02:01
URL: http://brilliance.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Malle : TYdligen har hon problem av något slag vilket jag ej vet.
Kanske har hon svårt att hantera sina hatiska känslor förmänniskor som har det bättre :)


mvh Jessica :)))

2007-01-14 @ 20:11:09
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Stella

Så här är det:
Ska man vara med i leken får man leken tåla.

Du är ingen märkes tjej med klass.
Du är en billig tjej med kopior.

Lycka till i tingsrätten!
Du kan tacka oss skattebetalare för allt socialbidrag du fått genom åren!

//Stella som aldrig gått på soc!!

2007-01-14 @ 20:18:43
Postat av: Vintage* Jessica

stella: Jag tål allt gör du ??
eller sticker det i dina ögon ?
och varför vara anonym ?
kanske inte vägar stå till svars för sina egna handlingar ?

Jag är JAG Jessica im not fake like YOU.

trash.

Lycka till i tinget `?
Är du sick eller funtad ?

JAG 'r snart 27 år har aldrig left på soc eller andra medel jag arbetar HÅRT
och har ett arv som jag lever på :)))))
Jag betalar 33 % skatt exxakt som andra som betalar skatt

du måste ju lida av nån psykisk rubbning sök hjölp för jhag kan tyvärr inte hjälpa dig

psyket nästa :)))))))

2007-01-14 @ 20:47:00
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Sofaja

stella du måste vara den blåstaste av dom alla
snacka om att inte äga någon som helst classy.

antar att du sitter ensam utan vänner och kräver uppmärksamhet i ditt tråkiga liv ?

2007-01-14 @ 21:10:11
Postat av: malle

Stella - Vad i leken får man tåla? Ska man tåla skit som man inte är värd? Ska man tåla skit som inte kanske ens är sant? I en lek får man tåla det som hör till men när det går över gränsen som det har gjort i detta fall så måste det få ett slut, då kan man inte tåla mer, håller du inte med?

och vaddå märkestjej eller ej? Vad fan är det som säger att man måste vara rik`? Du menar typ att du inte kan med människor som har det sämre ställt, eller kanske T O M bättre än du sj eftersom du verkar så väldigt avundsjuk på Jessica? Rik eller fattig, alla är väl ändå lika mkt värda? Jag tycker att du ska hålla din allt för stora trut stängd och inte öppna den förren du har något vettigt att säga och då du själv vet vad du snackar om.! Och därmed basta!

En sak till - vad vet du om Jessica och hennes förhållande till soc. om hon skulle ha det (vilket hon nu då sa att hon inte hade?) ?? Och om hon nu skulle ha det - vad har du med det att göra?

Ännu en sak till - vaddå tingsrätten? Har du anmält henne? För vaddå? Vad menar du flicka? Själv ska jag till tingsrätten som vittne till ett misshandel för ngr veckor och tingsrätten är inget man bara går och skojar om!

So just shut up!

2007-01-14 @ 21:57:57
URL: http://brilliance.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

sofaja : så rätt så rätt :)

Malle : skönaste bästaste kommentaren ever.
Kunde dock inte gjort den bättre själv.

jag tror stella inta har ett liv och lever sitt liv genom andra ;) tss

Kram J som små flinar

2007-01-14 @ 22:23:46
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Stella

Era fula tjocka svin !!!!

2007-01-14 @ 22:25:30
Postat av: malle

=))))))

2007-01-14 @ 22:35:06
URL: http://brilliance.blogg.se
Postat av: Stella

Det här blir ju bara bättre och bättre *ASG*
Tror nog att Fröken socialbidrag svarar på sina egna inlägg.
Men det gör ju bara den här bloggen ännu mera till ett skämt.

Förövrigt så är jag inte anonym.
Jag heter Stella bor och jobbar i Sthlm city,
Jobbar dock i en mode butik och inte i en ponny butik
You go my little ponny girl!
Right back at ya!

2007-01-14 @ 23:00:20
Postat av: Stella

Det här blir ju bara bättre och bättre *ASG*
Tror nog att Fröken socialbidrag svarar på sina egna inlägg.
Men det gör ju bara den här bloggen ännu mera till ett skämt.

Förövrigt så är jag inte anonym.
Jag heter Stella bor och jobbar i Sthlm city,
Jobbar dock i en mode butik och inte i en ponny butik
You go my little ponny girl!
Right back at ya!

2007-01-14 @ 23:00:22
Postat av: malle

Ååååh, du e bäst Jessica =) (tummen upp!)

2007-01-14 @ 23:16:20
URL: http://brilliance.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

stella är du ful och tjock oxå stackare :)
sök till viktväktarna :)

Malle :)


Stella x 2 _ Klart jag svara på mina inlägg jag skriver som folk kommenterar :)
det som är meningen med en blogg kanske inte så lätt för dig att fatta :)
eftersom du inte verkar fatta hur man agerar för att kunna få till en sjysst blogg:)

Du är anonym .. stella bella petronella eller vad du nu heter :)
sitter en söndags kväll och har allmän tråkigt verkar det som :)-
Om du lever på social bidrag är det helt upp till dig :)
Jag har aldrig satt mig i den sitsen
då jag föddes av rika föräldrar / Jobbar.

My little pony :)

Vad fan spelar det för roll vart man Jobbar eller inte ?
jag är mycket stolt över mina arbetan jag har Både som kontaktperson / jobbar i djurbutik då djur är ett stort intresse för mig
är inte så ytlig.

sen tycker jag att du ska ta och skaffa dig ett liv innan jag fixxar ett värdigt liv åt dig .. :)
its gonna be funny :)

low life

2007-01-14 @ 23:29:09
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Malle : Thannnnx :)

2007-01-14 @ 23:33:30
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Micke

stella du rockar!

2007-01-14 @ 23:37:54
Postat av: Vintage* Jessica

Micke / alias stella som har flera olika namn på samma ip numer fatta att du är rökare än en rökt firre... dums ass fuck head.. såna som dig borde man ju bara stänga in i ett rum och agera Hårt hänsynslöst på :)


please get a life

kan sända dig 50 öre så kan du köpa dig ett nytt liv ... värdigare än det du har NU

2007-01-14 @ 23:40:21
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: malle

"micke" "stella" och allt vad du nu heter.....dig kan man inte mer än ruska på huvudet åt....

2007-01-15 @ 10:22:57
URL: http://brilliance.blogg.se
Postat av: Ghost

fakta: OM NGN ÄR anmäld för ngt och ska till tingsrätten e detta offentliga hanlingar och kan hämtas och läsas av vem som helst...väldigt sällan det är bakom låsta dörrar....

2007-01-15 @ 12:30:16
Postat av: malle

jo det är ju så =/

2007-01-15 @ 16:27:18
URL: http://brilliance.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Malle _) Kanske schitzo :)

Ghost : jag ska INTE till tings rätten :)
garvar .. fattar inte vart stella bela lilla petronella / micke / anonym får allt i från :)

2007-01-15 @ 16:36:14
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback