- Just for you Honey

33467-3942



Vill finnas en varm sommar kväll, med dig , min enda under en stor ek.
Ska le mot oss och vända romantiken ska flöda.
ut i våra finger toppar.
Vi ska ta på varandra. med ömma smekningar, känna hettan ånga från våra kroppar.

Du ska viska i mitt öra, allt det vackra jag vill höra.
Jag vill känna din lena hud mot min hand.
När solen går ner bakom vårt underbara land.

Vi ska älska i månljuset.
Och älska ska vi för evigt., här under vår stora ek.
här kan ingen nånsin störa .
Där just där vill jag finnas med dig  och bara vara .
Och alla minnen vi skapar ska jag förvara  här  i mitt hjärta ,
du vet den där speciella platsen bara du kan nå och komma åt.



Tillägnad min själsfrände Jimmy wallin.

Till evigheten och tillbaka  KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: fashiion

hej! du, jag undrar hur du har fått din header att sträcka sig över hela din sida längst upp? om du kollar på min sida så är min header bara ute i högerspalten..skulle du vilja hjälpa mig med det? KRAM Fashiion

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Fashiion :
sorry är inte allt för haj på just sådana tektiska prylar ;)
Hoppas att du finer nå som kan hjöpa dig med det du vill ha ?
Välkommen åter :)

2007-07-05 @ 14:58:04
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: malin

Sött!

2007-07-05 @ 15:41:50
URL: http://mixie.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Malin : Tack ;)

2007-07-05 @ 17:45:12
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback