- Roligt ur barns mun . Chips i trosorna..

33467-3930


..gjorde en liten rutin kontroll utav Madicken efter att hon varit på dass och gjort nummer 2
frågade henne om hon torkat säga.

- Jaaa svarar hon glatt.

Nån timme senare då vi ska ta kvälls duschen och Madicken tar av sina trosor.. ser jag bromsspår i trosorna och frågar henne  vad det är..

varpå hon svarar .. men mamma det är ju chips jue.. ( och luktar )

jag tror jag dör... bruna chips.. sen när började chips lukta poop `?

Det är bara att erkänna under en skratt attack att barn är oerhört sköna :)




Just nu leker kidsen med kaninen / marsvinet ska plocka in nya färska maskros blad til dom små liven.


Våran vintage katt ( hanen som är orange ) har varit borta sen i måndags,.. det är onsdag... han brukar aldrig vara borta... har vart och sökt han utan resultat.. kanske han ligger på åkern spanar in feta sommar råtter och inte vill blir störd bara ?

Hoppas.. miss him...

Kommentarer
Postat av: Diddi

Hahahahaha!! Nu blir säkert många stackars 17åriga Ebba-wannabes chockade när dom läser detta =)
Får mig att tänka på när man 8år yngre bror hade gjort ungefär samma grej och drar igång med en långrandig förklaring om att han har lekt med rostiga spikar som på något sätt har kletat av sig i hans kalsonger....
XX

Postat av: VintageRetroPrinsessa


Diddi :
Mohhahhhahahahhaa vilken djävla kommentar den översta men jag säger bara hello verkligheten :)...
What.. vem fan leker med spikar nära pillefjongen hahahhahahaha :)

2007-07-04 @ 20:28:44
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback