chill söndag...



Eyyyyyyy yoooooo :)

CHill söndag här.

Nyss hemkommen från en driva på stan lite all over har vart handlat massa frukt och massa thai mat.

Älsklingen står i köket  vispar i hop en magiskt smet plätt smet som vi ska smaska på i dag med
fruktsallad och sorbet glass.

På stan inhandlades nåt så roligt som underkläder :)

Funderar på att åka ut till mamma en svng efter maten så barnen kan leka och ha sig innan läggdags.




soligt ute men otroligt blåsigt.

Höll på svimma i dag med.
Fick lov att klunka i mig en halv loka päron och ta djupa andetag ute.
Ussh hatar att känna denna äckliga svimnings känsla.

ska proppa i mig massa russin sen som Jimmy så snällt köpte.
Perfekt att smaska på när man känner sig illamående eller behöver nåt snabbt i sig.



Har ni för er en dag som denna =?


Kommentarer
Postat av: Nadja

låter riktigt jobbigt det där. Hoppas resten av graviditeten flyter på utan yrselattacker.
Hittade din blogg via blogg.se och jag tror att jag har fastnat.
Så jag lovar att återkomma och hoppas att du uppdaterar mer idag, så jag har något att läsa när jag är förkyld ;)
//Nadja

Postat av: SKÖNHET/Tips&Råd

Måste också handla underkläder nu i dagarna..Vill helst byta ut alltihoppa nu=)

2007-07-29 @ 18:58:07
URL: http://beautycave.tjejsajten.se/
Postat av: Anonym

usch inte kul o känna sig svimfärdig, men man gör ju de i graviditeten dels! (vad jag vet)..
Idag blir de filmkväll tillsammans me massor godis;)

2007-07-29 @ 19:28:06
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: Carolita

Inhandlade oxå undies, vad läskigt det där med svimningskänslorna...

2007-07-29 @ 19:49:03
URL: http://www.chululi.blogg.se
Postat av: Mästaren och Margarinet

Du gav mig en god idé... Thaimat är helt rätt denna söndag! Have a good one!

2007-07-29 @ 19:51:14
URL: http://mastarenomargarinet.blogg.se
Postat av: Magda

Hej!
Hittade nyss hit, jag har några frågor till dig. Har bara "bläddrat" igenom din blogg så jag har inte sett svaren på mina frågor men antar att dom är där nånstans ifall jag letar, men sånt är överskattat :)
Hur gammal är du? Hur gammla är dina barn, och hur många har du? Samt också om alla har samma pappa. Vore tacksam för svar.
Ha de bra, kram.

2007-07-29 @ 20:56:31
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Nadja : Jag får hoppas at jag har turen med mig och får må som en prinsessa resten utav tiden.
Kul att nya hittar till min nya lilla blogg du är så varmt välkommen åter :))))
Usssh krya på dig från förkylningen.
Skönhet : I bland
vill man verkligen uppdatera där med ;)
Anonym : Hoppas att du fick en mysig filmkväll.
Carolita : Ollallalla ;)
Japp hoppas att det snabbt försvinner.
Mästaren och margarinet : Yees hoppas att din mat smakade bra :))))
Magda :
Hallå och välkommen hit.Jag är en 27 årig tjej som har en dotter på 3 år 9 månader Madicken.
En son som är 7 år 7månader.
Väntar min tredje med en tredje pappa.
Välkommen åter och hoppas att du fick svar på det du ville ha :)

2007-07-30 @ 00:15:25
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Estelle

Härlig bakgrund du har!

2007-07-30 @ 12:30:12
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback