close to you...

33467-4082



 LÖrdag i dag ..
lite sol väckte oss i  morse..
undrar om det ska hålla i ?
Dock inget beach väder ser det  ut som :(

Vart är sommaren ?
Give it to me.


Gårdagen vart det stan med Jimmy och kenny då Madicken skulle vara med sin pappa i nån timme medans vi skulle storhandla mat
kika gardiner.
och även kolla snygga klänningar.
Hittade en hel de fint på indiska dock i fel storlekar Large ... suck.
Sen hatar jag att vara inne på små trånga affärer  där big booty ass är all over.
Fan   dumt att hålla sig intill nån sida istället för att stå mitt i som en annn deg klump.



Efter at vi vart runt all over på stan var det lunch.
Tog en  lunch med en vegetarisk stark hamburgaremed groft bröd. Jammie.


Sen var det henfärd.
Jimmy glömde  dock att köpa färska blommor till mig shame on him ;)
Bättre lycka nästa gång.

Sen glömde vi  att köpa en doft påse till barnen rum med typ ros doft eller nån annan god doft
som dom hade , får kanske kika på det i dag då :)))))



På kvällen var det besök av Jimmys syster Lena med hennes pojkvän och hennes 2 söta barn Philip och Alexander,.
Det roliga i det hela är att Lena är  nästan lika gamal som mig skiljer 2 månader
hennes barn är nästan lika gamla som mina barn :).

Kenny fann Alex direkt.
Oh Madicken  lekte med philip.
Dock var det inge kul att Philip ville leka med hennes rosa dockvagn hahahhahaha hennes favvo ju som Jimmy köpt.


Fick hur mycket fint som helst till babyn av Lena och Fredrik ska visa er bilder sen ( måste leta batterierna till kameran ).

Tusen Tack Lena och Fredrik :)))))



Kärlek Respekt Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback