Det andra gårdagens...





 Eftersom jag  inte fann några  snygga kläder ( fan är det fel på mig eller är jag bara kräsen nu ? )

Anyway :

Bild 1 : Second hand 2 Bamse tröjer till Madicken en rosa i passande storlek och en blå lite större.
En Pingu som kenny ville dela med Madicken.
En liten elefant.
Och prydnads frukter som jag la i en liten träskål.

Bild 2 : Second hand : Ett sött sy titt skåp.

Bild 3 : Hm indiska. Lite lukta gott. Och en sjal  indiska örhängen halsband och n pärl gitter skål att ha mina ringar i .

Bild 4 : Pyssel pärlor till kidsen som dom pysslat med nu på morgon kvisten.

Bild 5 : Prydnads ljustakestjärna  indiska som jag hängde i sorummet.

Sen kenny köpte egna leksaker.

Och klänningen från Vero moda.
Är sugen på mer kläder jue.


Fan solen är redan borta....shiiit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback