Du jag och våran baby..

33467-4160



I morgon är en speciell dag vi ska kolla barn vagnar ska bli kul och spännande att få dela detta med dig Jimmy.
Du betyder så oerhört mycket för mig.


Funderar på om vi ska ha ha Fleece polarn och pyret overallen till baby i vagnen sen har vi en fårskinnsåkpse som tål all kyla.


Jag kommer falla för en Emmaljunga samma som Jimmy.
Denna vagnen r den bästa jag haft och använt till båda av mina barn.

Är sugen på en svart med söt mönster i eller en brun..
finns ju även en hel röd som är väldigt het.
Dock kommer vi ej välja en ljus färg.
Olivgrönt och svart kanske ?


Sen ska vi spana på tavlorna och jag ska testa en tunika på Lindex
och ska dela en chai latte med Jimmy eller jag ska tvinga han att smaka hahahhaha :)

Älska Uh chai Latte :)


Tänk  I mitten av dec runt lucia får vi hålla våran baby...
som vi längtar.

Jimmy har smekt magen och läst en saga för lilla baby, du är så söt.




Jag är så lyckligt lottad av ha denna chansen att få ha tre underbara älskade barn
massa djur som jag älsar och en underbar pojkvän kan man önska sig mer..?

jaaa faktiskt... att alla kunde få känna denna lycka..
att att hemlösa slapp vara hungriga frysa,
Att alla utsatta människor fick en andra chans.

Att alla sjuka barn fick komma till ett varmt kärleksfullt hem.


Ibland vill jag vara tomten åka till alla fatttiga länder rut om i världen stoppa i alla barnen i min stora tomtesäck och ge dom ett hem
ett hem där dom  kan känna sig trygga
mätta
betydelsefulla
varje dag,

Varje dag tänker jag på just er där ute.


Jag tänker även på dig Alfons men jag vet att du har det bra där uppe med din morfar...jag drömmer om dig ser dig i mina drömmar.
Din familj älskade dig verkligen. Dumma dumma cancer



Kärlek är en oerhört vacker gåva...

som alla borde få känna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyra barn (inkl Alfons)- fyra pappor.... Man kan inget annat än fundera kring detta...

2007-07-25 @ 23:10:33
Postat av: Amanda

anonym: vad är det att fundera kring???

Postat av: L

Du är en klok mamma... :)

2007-07-26 @ 10:55:43
URL: http://fatandfurious.blogg.se
Postat av: sanna

Ha en bra dag!

2007-07-26 @ 11:11:24
URL: http://wiiberg.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Anonym :
Nej jag har 2 barn och en baby i magen. Och alfons som jag skriver om i detta inlägg är ingen jag känner / Detbarnen vars förälrar har en blog här på blogg.se som har satta starka spår på oss.
Amanda :)
L : Tackar.
Sanna ;)

2007-07-26 @ 12:00:29
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback