Give me a break...

33467-4121



Varför finns ni ens där ute i bloggvärlden ?

Tar bort kommentarar
vägrar sätta in vissa kommetarar i bloggen som ej passar ?
varför..?

Herregud vi lever på 2007 alla kan inte tycka samma lika som dig / mig och det är jag djävligt glad för.


I dont get it...

En annan patetisk människa  som tar åt sig av lite negativa kommentarar detta är en blogg...
Undra hur ni är i riktiga livet.. grinar du om kalle 29 säger att du har flottigt hår ful hy ?

Gömmer du dig om du inte får som du vill..?


Djävla baby fasoner...

Är man Mogen att skriva om sitt liv är man väl mogen nog att ta emot kommentarar  bra som dåliga i dina ögon.


Vad tycker ni om detta fenomen ?


Måste man vara tycka tänka som alla andra ?
Vad tjänar man på det ?
Vilja vara nån annan när du kan vara dig själv ?


Varför i helvete vara en dålig kopia när du kan vara ett prakt exemplar like me :))))



Tål att funderas på...



Åsikter Ja tack...

Kommentarer
Postat av: Virran

Håller absolut med, skriver man något, får man ta konsekvenserna av de. Som du säger, alla tycker ju faktiskt inte lika.

Postat av: rosflickan

Klart man inte måste tycka lika! Däremot kan man ju uttrycka sig på ett schysst sätt... som på min förra blogg, när jag skrev att v-rocken inte alls står för rasism & nazism. De flesta höll inte med, och det är okej, men några skrev "jävla rassehora" och sånt. Det tycker jag inte är okej.. det skulle jag inte tycka IRL heller.

2007-07-23 @ 16:53:21
URL: http://tusenrosor.blogg.se
Postat av: Tova

jag tycker också det är fett onödigt att ta bort kommentarer bara för att det inte är "åh du är bäst i världen" hela tiden...allra helst om det är nån som har nått negativt att säja om personers klädinköp..själv skulle jag vara glad för lite kommentarer :P

2007-07-23 @ 18:34:00
URL: http://toovalita.blogg.se/
Postat av: L-Mor

Halkade in här genom att jag skrev fel adress o fick bara med blogg.se o då såg jag din blogg där på blogg-toppen. Tänkte kolla in =)
Jag håller med om att de där fenomenet är rätt vanligt... att vissa inte kan ta kommentarer o raderar o håller på. Sen finns de dom som inte kan ta att man skriver vad man tycker o tänker eller känner i sin egen blogg...
Och de då främst tjejer.. fattar då inte varför de är så??
Jag tycker att de är urlöjligt.. ok man behöver kanske inte vara elak så att personen i fråga gråter ... ;-)
men ibland måste man säga saningen. Fast liver är hårt och de ska de vara annars blir de tråkigt...
Vill man inte ha trista kommentarer får man väl skriva om sånt som inte upprör eller hur.. ..
Tack för mig. Jag kommer säkert segla in här fler gånger.
Ha de gött o lev livet Hej svejs..

2007-07-23 @ 19:29:13
URL: http://www.lillemor.versiblog.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa


virran :
Exxakt . fast å andra sidan tycker väl andra att det jag tycker är helt fel :)
.
Rosflickan: Där har ju alla olika åsikter en del är mer försiktia och lindar in verkligheten i bomull medans en del kör utan.
Givetvis har alla rätt till en åsikt.
Mvh Jessica
Tova : ha ha ha alla följer strömmenoch vill vara lika tycka lika :)
ha ha tycker jag att nåt är snyggt ballt eller coolt givetvis säger jag det :) Inte annars :)
L- Mor :
Välkommen hit och kul att du kikade in .
Du är alltid välkommen åter :).Nej precis det jag ville som komma fram til precis som om att nån annan indvid ska välja vad jag ska skriva tycka i min egen blogg / mitt liv .
jag menar hallå skulle jag vilja ha en mamma då hade jag ju bett om det inte ens min egen mamma skulle tillrättavisa mig på det viset.
This is me take it or leave it.
Folk läser och beundras över min blogg för att jag är just jag inte för att jag leker härm apa och härmar nån annan :)
Sanningen är det bästa man kan säga oavsett så slipper det att bli missförstånd sen.
Jag erkänner jag gillar inte alla men jag hatar ju dom inte för det :)
Tack fr din kommentar och varmt välkmmen åter mvh Jessica med egna åsikter och tankar :)

2007-07-23 @ 21:00:10
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Emma -emmas designblogg-

Folk är så känsliga här i bloggvärlden. Om man inte enbart rapar ur sig en massa gulligull och sötheter får man inte vara med i "gänget". Själv bestämde jag mig redan när jag startade min blogg för att inte vara med i gull-racet. Jag säger vad jag tycker, och så är det bra med det. Tycker jag att något är snyggt/bra skrivet/intressant så säger jag det, tycker jag motsatsen, och skribenten frågar efter folks åsikter, då säger jag det istället. Inte på ett otrevligt sätt, utan precis som jag hade gjort i verkligheten. Tyvärr verkar folk ha väldigt svårt att ta det...

2007-07-23 @ 21:07:59
URL: http://emmas.blogg.se
Postat av: Emma Journalen

Som Emma skriver, kritik måste man ju kunna ta, men då ska man också kunna ge den på ett sånt sätt man skulle gett den i verkligheten. Man behöver ju inte vara överjävlig (som många är) bara för att man sitter vid en dator. Jag skulle ju tex aldrig gå fram till en tjej jag ser på stan och säga, faan va ful du är. Skulle heller inte skriva det i en kommentar till nån. Men konstruktiv kritik är en helt annan femma. Tyvärr ser man sånt väldigt sällan nu bland alla kommentarer. Fin bakgrund du har fått du.. :)

2007-07-23 @ 22:00:47
URL: http://journalen.blogg.se
Postat av: Elina

Jag håller med dig, Fast omogna personliga påhopp som inte alls har något med bloggandet att göra kan man ju kanske skippa ;D

2007-07-24 @ 00:41:48
URL: http://blow.blogg.se
Postat av: André

Gillar inlägget väldigt mycket och att man måste kunna emot om man vill dela ut själv.

2007-07-24 @ 15:43:31
URL: http://napoelondynamite.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Emmas design blogg : håller heller inte med dig gänget dom sk rövslickarna :))))
Tack för kommentaren mvh J
Emma journalen : Alla ser tydligen oika på den saken, jag säger det jag tycker känner för stunden och jag står för det :).
Tack för kommentaren ang bakgrunden vart mycket nöjd :))))
Elina : ja exxakt :))))
Andre :
Exxakt :)))
Tack för din kommentar :)

2007-07-24 @ 16:55:10
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback