He is going..to.. ?



33467-4073


Eftersom regnet öööst ner hela dagenhar det blivit en innedag för mig iallafall.

Kidsen har lekt ute med vattenhinkar allteftersom vattnet öst ner...




Vart fan har sommaren tagit vägen ?
Detta suger hårt..
jag vill njyta av sol.. bad  och sommaren..
men heeey jag har en baby i magen och vet ni det är min lycka ler :)



I morgon ska kenny  på bio med hans farfar från stockholm som är på besök och kennys pappas nya tjejs barn :)
Harry Potter är vad som står på schemat,
Och svar ja han längtar as hell :)


Jag vill inte ens gå på bio..
tänk att sitta stil med gravid mage,,, får spasmer bara jag tänker på det  hahahhahahah ;)
Yeeeeep thats me...


Dags att inta paraplyet som sin vapen dragare och gå ut med dogsen.


sen ska jag värma majs och äta :)


Im just i corn head......

Undra om man blir längre om man går ut utan paraply och  regnet öser ner  ?
Jag menar blommorna växer ju ute ?
och rabarberna ser oerhört stora ut där dom svajjar...
Ja man kan ju undra ....



Hipp hopp dripp dropp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback