I wanna to be a ninja dog..

33467-3935


... jag vill bara kunna kicka ur förkylningen ur min kropp...
har knappt kunnat sova pga av en täppt rinnande näsa..
en baby som sparkar i magen..
galet varmt sovrum...

Im sick of this...
Vem kommer på att man ska vara förkyld mitt i sommaren ?
Vilket djäkla påhitt...


Inte vågar man ligga ute i solen och sola.. då kanske man blir ännu förkyldare och det vill jag verkligen inte riskera min kropp eller babys hälsa.

Madickens hosta är lite bättre.
Kenny är dock frisk som en nätkärna.

Tur det för i morgon kockan 18.00 kommer han pappa och hämtar han och ska ha han i en hel vecka.
Kommer nog  att bli en hel del fyrhjuls körning och minomoto åkning.

Själv vill jag bara snyta ur min förkylning och dricka bort den med starkt indiskt the :)
Det kan funka :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback