.. jag viker min kropp till en krumelur...

33467-3974


 Jag ligger där naken ....
du smeker min kropp med både tunga och fingrar...
min kropp rör sig rytmiskt til dina rörelser...

vi tillsammans...

andas högre..
mitt ena ben drar i hops sig...
 du kysser min mage,,
smeker ena mitt lår

Den andra handen är på min våta fitta...
dina fingrar glider lätt över fitta och röv...

Tillslut ... formas min kropp till en stor krumelur.. ( likt bilden )


I dont get it... Jo.. för att det är så djäkla sköööönt :)




Kärlek och sex Jessica

Kommentarer
Postat av: Lalalalal

du bor i rinkeby va?

2007-07-08 @ 10:47:02
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Lalalalala : Nope men seriöst är uppvuxen där :)
Tänkte du då ?
Kännde du igen mig eller :)

Postat av: Carolita

Vad var meningen med kommentaren?
Läskigt vig tjejen på bilden... Tänk dig att vara så där vig, värsta partytricket! Hahaha

2007-07-08 @ 18:00:58
URL: http://www.chululi.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa


carolita :
Du menar LALALALALLA ?i dont get it ;)
Ha ha ha grabbar kolla in viga carolita ;)

2007-07-09 @ 11:23:52
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback