Lycka...

33467-4019


Åhh i dag fick vi höra det lilla hjärtat picka för fulla muggar :)

Min baby är en väldigt livlig liten krabat.

Dock har jag väldigt lågt blodtryck och dåliga blod värden just pga av att jag ej dricker mjölk lite kött  ( mest vitt kött )
Hatar allt med blod att göra.

Men älskar mina grönsaker ler :)

Men bara baby mår vra så mår jag bra.


Efter barnmorskebesöket åkte vi in till stan kikade på en massa baby kläder :)

Hittade  en snygg dress på hm som vi ska köpa den är marin grön randig.
Dock ska jag vänta tills dom nya storlakarna kommer till veckan.
Body byxa och mössa.

Var in på Polarn pch pyret och hittade söta blöj trosor. :)

Så kul att Jimmy är så intresserad utav vad vi ska ha till våran baby det värmer mitt hjärta.

 Var testa en massa  mjukis braller med mudd men alla satt piss...
 dj'kla nike adidas.. och alla ni andra :)


Fick dock en snygg Bikini i frotte utav Honey från bik bok.
Nya solo tidningen och  Nya gravid tidningen som vi tillsammans ska läsa i kväll :)
( Gravid tidningen vill säga )

Fatta att våran baby är ca 16 cm om inte mer i min mage hihiihihihihihii :)

 I natt låg vi tänkte på vackra tjej namn och ett har vi kommit fram till :)
eller nja 2.
Killnamn är redan klart sen innan thii hii :)


 Höll dock på svimma på stan så det var ett mat stopp på mac d.
Jag tog en Mac bean meny med bön burgare groft bröd coke och en sallad.

 och en plusmeny så man fick det söta glaset, dock fanns ej glasen inne så vi ska dit i morgon / fredag hämta ut dom :)


Min mamma fyller på  fredag med.. närmar sig 50 sträcket snart thii thii thii.

Har redan fått tid till min läkare som gör kejsarsnittet för planering mm plus att vi måste kolla så att jag ej har fått socker sjuka :(
Hoppas inte.


Nu ska jag joina Jimmy och Madicken som står i nedre garaget och tvätta bilen ( Vi har 2 garage )
Och rasta hundarna
samt plocka in maskros blad till kaninerna.

Kärlek Respekt J


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har läst din blogg ett tag nu, du är en grym person utifrån vad jag läser då. Jag undrar när barnet väntas komma, du kanske skrivit det, men då måste jag ha missat de *skäms*

2007-07-11 @ 23:15:53
Postat av: Claudia

Läser din blogg då och då... fasen vad mysigt med en babyyy!! Vill också ha en ju.. men känner ändå att jag vill vänta lite till.. Måste vara häftigt att veta och uppleva hur en liten människa utvecklas i ens mage och veta att det är ens egna lilla människa! grattis till er!

Postat av: miggs

shit, jag minns första gången man hörde hjärtljuden, jag storböla varje gång typ! det är så overkligt men ändå inte! bara en nyfiken fråga, varför snittas ? Kram

2007-07-12 @ 10:16:36
URL: http://miggs.blogg.se
Postat av: Anonym

usch, varför kejsarsnitt? :/

2007-07-12 @ 15:37:20
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Emma : alltid kul med nya läsare :)Jag åter komer snart när baby kommer :) hii hii :)
Claudia :
Aha en periodare :)
Jag älskar kids and babys :)
Tysen tackar mvh Från oss
Miggs :
Jag vet det låter så oerhört sött :)
Jag kommer att göra kejsarsnitt pga av att jag gjort det med alla mina barn / att jag
vägrar föda vanligt har en fobi att okända männsikor ska ta på en hahahha :)
Anonym : För tt alla mina
barn är snittade samt att vi bestämt att jag ska snittas pga av sjukdom :)

2007-07-12 @ 20:21:25
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: miggs

Ahaaa... då är jag med! Tänk vad olika vi är egentligen, jag kan inte tänka mej nåt annat än att föra natural liksom, att känna hela processen när bebisen kommer ut, det är ball! Men, har man en fobi så har man... Kram!

2007-07-12 @ 23:33:34
URL: http://miggs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback