Men lätt att handla när alla springer runt som yra höns...




Fan folk överallt.. och precis där dom inte ska vara IVÄGEN
vad är det med alla tursiter och alla andra ?
springer runt som yra höns och bara tar plats :(

1 : Min nya EGNA mjölkskummare :))) yeeeeees fatta vad glad jag är... :))) Bäst i tet. Och en ny snygg guldig plånbok från Lindex.

2: Hm shimmer kulor . Bruna senapsgula hårspännen. Tvål som jag älskar lukten på tydligen alla andra i familjen med, för snabbt tar den slut :). och en läcker guld nyckelknippa med små strass stenar på :))))

3: Lindex till babyn : Byxor som matchar bodyn vi redan har. En söt body med ugglor jag älskar färgerna allt.
Tack lindex. små söta uggle sockar.

4 : Lindex Madicken Leggings med en tillhörande klänning med snyggt retro mönster brunt med blommor och kaniner kan det bli snyggare ?
Bambi halk sockar.

5 : MItt halsband ( den enda nya är ringen som är av renhorn ) röda korset 1 kr.

6 : Här är den den underbara Boleron med söt spets i från indiska me are in lov :)

7   8 : indiska : Chai latte ett ljus en ljus lykta , 2 små fat. 3 par örhängen 4 nya waxduks underlägg till köket.

9 : Samehantverk röda k 1 kr.


Fan en hel del snygga tavlor men dom ska vi kika på fredag då jag ska in fixxa naglarna
sen är det roligare när Jimmy är med så vi tillsammans kan välja :)))


Har du shoppat nåt i dag ?

Kommentarer
Postat av: Josefin

snygg guldig plånbok =D hur mycket kostade den?

Postat av: Tessan

Nyckelknippan var urcool, ska kolla efter en sån själv nu faktiskt.. :)

2007-07-25 @ 18:34:37
URL: http://tessies.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Josefin : Finns på lindex 149:-
Tessan : Den finns även i silver på hm kostar 49,50:-

2007-07-25 @ 19:14:58
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Tess

Bodyn med ugglor var ju skitsöt!

2007-07-25 @ 21:08:59
URL: http://dorba.webblogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Tess : Åhhhh jag har tappat din adress som jag saknat dig och dina prinsessor :)
KUL ATT DU KOMMENTARAR HOPPAS allt är bra med er ?
massa kramar till dig :)

2007-07-25 @ 22:25:17
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback