På gatan där vi bor...




En rolig del av mitt liv...

Och jag erkänner jag är en damp unge som fan inte kan hålla käften till min familjs rolighet ( kenny Jimmy )

På gatan där vi bor finns det en kille som är en kopia på Frankenstein.
Han var ute nyss med hans hund nedanför vårat hus, och jag kunde fan inte hålla mig så jag öppnade fönstret
vid vardagsrummet  och börja ropa frankenstein...


sista Gången skrek jag FRANKENSTEIN för fulla muggar men efter jag hade hunnit till frank.... började jag gapflabba som en tok.. och han där nere stog glodde upp...


jag tror fan jag avlider ...
Kenny och Jimmy kissade väl på sig av garv.


Sen vart jag så till mig att jag skulle googla efter en Frankenstein bild... men då jag skulle printa in www.google.se

vart det www.frankenstein.se


Fan jag tror jag Kissar på mig.. dags för att toa besök...


Eran skratt tår  om kvällen ...



Kommentarer
Postat av: Veronica

Underbart att folk som du har barn, verkligen...

2007-07-23 @ 21:48:59
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Veronica : Ohhh yes hellre detta än en tråkig råtta :)

Postat av: Veronica

ja absolut, att lära sina barn att man ska mobba andra måste ändå vara det bästa!

2007-07-23 @ 22:51:46
Postat av: Elin

det var ganska taskit faktiskt.... En människa med lite vett i huvudet gör bara inte så....

2007-07-23 @ 23:43:49
URL: http://www.thedancer.blogg.se
Postat av: Eve

Snacka om moget, undrar vad man ska kalla dig? Kanske ska försöka växa upp lite & tänka dig för vad du kallar dina grannar OM du nu vill hålla dig väl med dem?

2007-07-24 @ 00:08:47
Postat av: malle

å herregud jessica :/

2007-07-24 @ 01:29:28
URL: http://www.foljmedmig.blogspot.com/
Postat av: mia dh

Seriöst? Om så är fallet borde du gå och be din stackars granne om ursäkt...

2007-07-24 @ 07:42:05
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Veronoca : Att kalla han
vid hans smeknamn är ingen mobbning :)
Elin : tydligen :)
Eve : Granne och granna han bor en bit ovanför hans smeknamn är frankestein :)
Malle ... fru gud då ?
Mia dh : för att ha kallat han vid hans smeknamn. hahahha nej du ;)

2007-07-24 @ 08:58:39
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Veronica

Behändigt att du ändrade hela historien när du insåg hur jävla dum du såg ut.

2007-07-24 @ 11:45:49
Postat av: Mallan


Garvar...
du har sån djävla
humor.
Fan skulle velat sett dig stå där skrika...
jag hade dött.

2007-07-24 @ 12:46:02
Postat av: sanna

Vad var det som var så jävla roligt eg?? Att du vrålar hans sk smeknamn?? Kul, verkligen. Alla fattar att du ändrar historien när ingen tycker att din lilla uppvisning var speciell rolig utan bara elak och dum.

2007-07-24 @ 13:28:49
Postat av: sofia

Hoppas att du får en ful Frankensteinunge som blir rejält mobbad.
Visst skulle det vara kul om jag ropade FETTO efter Malin?
Eller Belsenunge efter Kenny?
Eller horunge efter Madicken?
Gud va roligt.

2007-07-24 @ 13:45:10
Postat av: maria

Verkligen moget av en blivande trebarnsmamma på 27 år. Superbra förebild för dina barn också, snart kommer du vara den stolta mamman till skolans bullies.

2007-07-24 @ 14:14:20
Postat av: Anonym

pooor frank... ;/

2007-07-24 @ 15:22:31
URL: http://stickitup.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Veronica : Lila flicka inget i frankenstein ör ändrat läs noga :)
och svar ja han kallas just det vadå ser du frankenstein som ett själsord ? Inte jag :)
Mallan : det skulle du velat sett va då hade du fan pillat
på dig hahahhhahahah :)
sanna : Inget som helst elakt att skojja med folk.. har du tappat humorn eller hahahhahah inte jag :)
Sofia : varför skulle vårat barn bli mobbat och nej jag tror ej att den skulle bära smeknamnet frankenstein.
Fetto
vet inte om npn har just det som ett smeknamn, malin har INTE det iallafall hon
är den vackraste tjejen kalla henne gärna mallan :)
Och kennys smeknamn kenny boy..
Madicken kallas prinsessan och inte HORunge..
hon är liksom ingen nge som har sex mot betalning .... men det
kanske inte du får in i den iq befriade brain dead ;)
Anonym :
kan inte vara roligt att vara en kopia of thaaa real frankenstein hahhahaha :)

2007-07-24 @ 16:39:26
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Maria : Moget eller omoget this is me svar ja jag anser att det är moget att ha kvar barna sinnet :))))
This is me..
kommer aldrig bli en sur ful nucka .. som vissa andra :)
och jag kommer alltid vara stolv över mina barn oavsett :))))

2007-07-24 @ 16:57:32
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Veronica

Du skriver först att du skriker frankenstein efter snubben eftersom han ser ut som frankenstein och glömmde då att säga att det är ett smeknamn han själv använder? Sen inser du att du ser jävligt dum ut så du påstår att det är hans smeknamn och det var därför det var jätteroligt att skrika det efter hono. Eh.
Ja men that makes sense.

2007-07-24 @ 20:13:36
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Veronica :
Ja han både ser ut som frankenstein och kallas det ser du det som ett själsord
?Not me
Kommer never ever att tycka heller.
Hallå
är detta min blogg med mina berättelser eller din blogg med dina fantasier
?
Min blogg med en del av mitt liv snarare oki ?
Är du med mig... ?
Jag tycker det var djävligt kul att skrika efter han.. ( skrek en gång ) för att han visste ej vart det kom i från och stpg och glodde överallt... du skulle sett hans min hahahha :)

2007-07-24 @ 20:24:35
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Natacha

Jag älskar humor, människor som skrattar, allt som gör världen bättre osv men de du gjorde är inte humor det är bara elakt. Vill du att någon gör så mot någon av dina nära och kära. Karma säger jag bara..

2007-07-24 @ 21:49:22
Postat av: Veronica

Och du fortsätter ändra historien, det lät inte riktigt som EN gång från början. Men det är bra det betyder ju att du förstått att man inte beteer sig hur som helst.

2007-07-25 @ 10:56:39
Postat av: Anna

Hamnade här från en annan blogg... och hit kommer jag aldrig tillbaka. Skäms på dig, du verkar inte ha någon skam i kroppen. Du skriver att Frankenstein inte är ett skällsord, men det är det väl på sätt och vis. Frankenstein är ett "monster", en kropp av likdelar! Hoppas att du någon gång blir utsatt för glåpord, såndant sätter sig i själen vet du! Väx upp och skämta om sådant som inte sårar! SKÄMS!!!!!!!

2007-07-25 @ 15:44:09
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Natacha ala har olika humor :))))
Veronica :
Mohahhahahhaha jag beter nig på mitt vis när ska du inse att alla inte är lika och tycker lika ?????? i just wounder :).
Anna :
Dont look in here then :)
Monster existera dom nu ?
Inget ont sätter sig i min själ :)
belive me.

2007-07-25 @ 17:23:47
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Veronica

Förstår inte din poäng riktigt, jag tror inte att någon människa inte har fattat att folk tycker olika. Det gör dock inte att jag tänker låta bli att kommentera dumheter som folk spottar ur sig utan att tänka efter. Speciellt inte när det kommer från personer som har barn och gör dumheterna framför barnen. Men som någon redan har påtalat; Karma is a bitch.

2007-07-25 @ 18:33:39
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Veronica : När ska du fatta att detta är MIN humor som jag min familj mna vänner skrattar åt ???
jag är inte du tycker tänker inte samma som dig.
eller har samma åsikter vi är människor där alla är olika. Get it ?
Dumgeter utan att tänka efter,,, sure babe... vi skrattade länge och vet du vi skrattar än i dag allra helst jag :).
You cant take out tha hood from me... :).

2007-07-25 @ 19:06:51
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Veronica

Det är ingen som påstått att det inte är DIN humor (för inte fan är det min) du verkar ju dock inte förstå att även om jag inser att DU är på ett speciellt sett gör det inte att jag inte kan kommentera det sättet att vara om jag tycker att det är fel. You cant take the hood from me? Man kan ju hoppas att du skämtar men det gör du uppenbarligen inte. Själv sitter jag i Botkyrka och har suttit här hela livet, inte fan beter jag mig som en idiot för det.
Om du vill uppfostra små bullies så varsågod men det gör fortfarande inte att jag inte kommer kommentera skit jag ser som är fel.

2007-07-25 @ 20:00:14
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Veronica :
Mwn heeeey varför har du inge egen blogg där vi / jah kan kommentara i ditt liv ?
Pallar du inte trycket att visa ditt rätta jag ?
Vadå menar du att borkyrka skulle vara hooden eller eeey hahaha ;)
Vad har min humor med min barn uppfostran att göra ?
I dont get it...????

2007-07-25 @ 22:19:32
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Veronica

Så för att få kommentera andras bloggar måste man ha en egen? Det var ju intressant.
Du förstår alltså inte vad din humor angående "frankenstein" har att göra med din uppfostran av dina barn när åtminstone ett av dom var med vid det tillfälle du gjorde narr av en annan människa och tyckte det var helt okej? Om du inte förstår det tycker jag mest det känns sorgligt för både din och dina barns skull.

2007-07-26 @ 00:03:05
Postat av: ojoj

oj vad pinsam du är skaffa ett liv stackars människa:O

2008-08-01 @ 17:06:57
Postat av: Anonym

först säger du att duu tyckte att han såg ut som frankenstein och sen säger du att hans smeknamn är frankenstein, vilket fall som helst är det mobbning det du gjorde, dessutom att du gör det framför dina barn, riktigt dåligt. Stackars "frankenstein" han kanske är en sån person som har hört ett och annat under hela sitt liv och just det du skrek åt honom kanske var droppen, såna människor som du kan driva folk att ha självmordstankar eller till o med att begå självmord,tänk innan du agerar. Det är skrämmande att se att en mamma kan bete sig som du och uppmuntra sina barn att mobba!

2009-02-17 @ 00:25:12
Postat av: ElinO

Nä fy fan för dig! Fy så elak du är :(

2009-02-17 @ 20:45:45
Postat av: Ninna

Du fattar inte hur din "humor" har med uppfostran att göra ? Du lär ju dina ungar att det är ok att skratta åt folk ! Fattar inte hur du funkar för det finns ju risk att dina egna kids blir mobbade (det lilla jag har sett ) Men ,det är väl ok för dig då ,antar jag.

2011-09-13 @ 01:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback