Trip to the market ...

           


 Efter svärmors besöket med fika och rundvisning av vårat hus  vart det en tripp to the market.
Ca 1 mil i från oss  närmare bestämt.

Och vet ni vad dom hade sockervadd och jag var inte ens sugen då är det skummt  :)

Men lite godis remmar fick följa med hem  och Jimmy köpte Hjortvitlöksrökt korv .

Hann även med att träffa min älskade son KENNY där :)
Lite kul att vi parkerade just mitt emot  kennys pappas bil.

Dock vart det lite trist att hans nya tjej verkar lite rädd för mig hahahhaa :)
stog 2 meter i från högröd i fejjan ;).


Sen vart det en tripp till stan och ett onyttigt Max  mål.

Honey hann med ett tränings pass helt alone  på gymet förutom mig som var en bra åskådare som visade baby magen för varje tränings övning hiihihiihihihihihiihi :)


Har precis avnjutit en frukt talrik med vatten melon och apelsin  . så djävkla gott :) smått beroende :).


Jimmy är uppe nattar Madicken med saga och välling :)
För första gången på väldigt länge tillåter Madicken att Jimmy nattar henne så mamma kan sitta i soffan.
( Har ont i magen den är spänd och baby dansar teckno där inne ).

På schemat nu står det att kika på :    Prestige en film om trollkarlar och deras trollkonster.



Imorgon blir det en tripp till stan till Jimmys ena systers barn Emil som fyller 12 år.

Sen ska vi även kika på en ny dockbarn vagn till Madicken då det råkade hända en liten olycka med den förra :)



kärlek Respekt baby mamma Jessica :)



Ps dagens outfit :

Körde utan bag i dag :)

skinn paj BIK BOK
Tröj klänning cubus
Jeans bik bok.
Vintage stövletter :)


Fan.... Jimmy gick ej med på att babyn skulle heta RETRO fatta vad ballt namn :) Me like.

Ps 2 sorry att bilderna ej är vända.... tror bild programmet rökt på och är lite efter i svängarna :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Snygg skinnjacka där :)

Postat av: VintageRetroPrinsessa


Malin Tack : Ett av mina favvo fynd!!!!

2007-07-09 @ 11:27:12
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback