Ur ett barns perspektiv..... Ballong på gatan...




 Medans vi alla gick där på stan och sklle in på en fin butik och kika efter lite fint till lägenheten stannar Madicken helt plötsligt och springer i kapp oss.

I handen ( förd mot munnen ) Har hon en orange kondom... what the fuck...
Tur att den ej var använd..

Hoppas man ej kan få sjukdomar av öppnde oanvända kondomer...


Hon trodde att det var en ballong och var beredd på att börja blåsa i den innan jag hann att se det hela och hon fick genast kasta bort den äckliga oranga saken.

då djävlar :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Brukar kika in på din blogg ibland. Så tänkte att jag skulle skriva ett hej nu :)
har en plutt i magen jag också, fast en pojke :) I vilken vecka är du? Jag går in i vecka 21 imorrn. Mitt första barn..

2007-07-15 @ 23:29:01
Postat av: Annika

Brukar kika in på din blogg ibland. Så tänkte att jag skulle skriva ett hej nu :)
har en plutt i magen jag också, fast en pojke :) I vilken vecka är du? Jag går in i vecka 21 imorrn. Mitt första barn..

2007-07-15 @ 23:29:44
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Annika :
Kul att du kikar in titt som tätt du är alltid välkommen :)
Vi vet ej vad som finns i våran mage vill ej eta förutom at det ska vara en friskt barn :))))
åhhhh så spännande med första barnet hoppa att allt kommer gå bra
Mvh Jessica

Postat av: Annika

ja det är spännande:D har gjort fostervattensprov.. var så orolig innan. men nu känns d bra! förutom att man verkar åkt på ALLA grav-krämpor ;)

2007-07-16 @ 19:56:37
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Annika :
Varför gjorde du det provet ?
är det för att man
är över 35 eller..?
Kul att vi nästan är i samma vecka med hiihih :)
Hoppas att du mår bra och allt kram J

2007-07-17 @ 15:35:42
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Annika

Nej jag är 25 år, gjorde det pga oro. Är jätteglad att jag gjorde det!
Jag mår inte så bra idag, har så ont i magen :-( Hur mår du? Kramis!

2007-07-17 @ 19:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback