Välkommen baby... i vårat vinterlandskap.

33467-4125



Runt Lucia beräknas du komma våran älskade baby...

Din mamma och pappa och dina syskon längtar efter dig så :)


Så underbart att få se dig i dag igen virvla runt som på moln...

Du är så livlig precis som dina syskon och din mamma.

Vårat lilla hjärta.


Pappa Pussar dig genom magen flera gånger om dagen.


Kärlek till dig våran Lilla baby.


Bland vit snö och  under en stjärnhimel full av lysande stjärnor ska du föddas tidigt en  morgon runt lucia.
Längtar tills jag får hålla dig i min famn tätt tätt intill...

Kommentarer
Postat av: Malin

Mysigt :)
Vet ni könet?

Postat av: VintageRetroPrinsessa


Malin : Nej det vill vi ej veta men jag tror på en tjej hii hii :)

2007-07-24 @ 19:43:27
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Tina

Jag och min sambo väntar också ett lucia-barn. :-)
Längtar sååååå.....

2007-07-31 @ 11:14:34
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback