- Dagens måndags kvälls mat

  



Dagens mat kommer att bestå av följande inslag.


Oxpytt
stekta ägg
Rödbetor
broccoli.


Efterätt fruktsallad på plommon melon apelsin äpple banan charon frukt lime vindruvor jammie jammie.

Ikväll blir det sotar dag :)

softa i soffan efter vi nattat barnen tillsammans :)

jag har blivit lovad en helkropps massage mot att jag klia jimmys rygg ha ha ha
inte fan tackar jag nej :)

Strax kommer kenny på intågane så han ska få hjälpa till med maten :)
Tvättan ska hängas upp och dukning ska ske.
sen ska våran nya diskmakn få sig en omgång.


Mitt hjärta är som ett lyckopiller.

Mitt Liv är ett enda stort lyckopiller.


Imorgon 13.00 är det möte.
Lite arbete först .

sen hoppas jag att hinna med lite viktiga saker,

ska få tag i barnmorskan som vägrar svara grrrrr.


 Kärlek mat tants Jessica

Kommentarer
Postat av: Carolita

Shit vad gott! Ska definitvt äta pytt när jag kommer hem till Sverige!

Postat av: elsa elbas

åh, du verkar så lycklig! så underbart att läsa om. ger mig hopp.

2007-06-18 @ 17:43:06
URL: http://spaderdam.blogg.se
Postat av: Kalle

Hallojs!
Fuck såg att det är ny unge på g! GRATTIS!!!!!!!!!!!
Hur gick det till? eller inte "hur" men du vet.
Känns ju nästan som att jag får bli cybergudfar i alla
fall eller? :)
Själv har jag haft det rätt struligt sista tiden ,eller egentligen är saker och ting bättre än på många år men att bli jagad av torpeder från mc-gäng är ju inte nån hit!.
hADEBRA!!

2007-06-18 @ 21:53:41
URL: http://www.welcomestranger.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Carolita ; när kommer du till sverige ch vart åke då ? :)
Elsa : Lycka kommer inifrån det kan även du få uppleva. Inom snar framtid hoppas på dig kram Jessica
Kalle : Men heeeeey shorty trodde du hade dött där för ett tag men jag misstog mig som tur var :)
Heeeeey still fucking you know :)
fan vad skönt at höra i från dig :))))
ha ha ha .... Pappa kalle gudfar kalle.. ja det låt ju inte så pjåkigt :)
sluta strula upp dig hela tiden då.. vad ska det vara bra för ?

2007-06-19 @ 16:53:47
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Carolita

Åker den 17 juli och är där tom den 24 agusti hem till min mami i Stockholm... Ett och ett halvt år sen jag inte varit hemma och sett min mami nu..

2007-06-19 @ 17:59:23
URL: http://chululi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback