* Bomber och granater *

33467-3813


Sorry för sne vriden bild :)

Visar våran Kvällsmat som beståd utav Grekisk sallad
Naan bröd
coke
jammie jammie

Efterätt Vindruvor :)




Mina små honeys :)

Dock kom kenny efter maten s han fick äta själv
Just nu sover Madicken i sin säng.

Kenny har duschat i 30 min hahahhahaha inte rädd att bli skrynklig där inte :)



Anyway nån som har Monki parkasen till salu i storlek small ?

svart eller grått Maila mig   [email protected]
Eller lämna gärna en kommentar på bloggen :)))))


Me love MONKI

Kommentarer
Postat av: miggs

Din man är kock eller ? Har jag fattat fel.. om han ÄR det så är du one lucky biaaatch ;-)Och den salladen såg god ut.. jag blir hungrig!
Och grattis till lillknodden i magen =)

2007-06-14 @ 10:20:06
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Miggs : Yeees
det stämmer dock jobbar han ej med det nu :)
Men han är en djävel på att laga mat :)
Tack vi alla längtar eter bebisen här :))))
Kram J

Postat av: anina

Grekisk sallad är smaskens!

2007-06-14 @ 17:58:42
URL: http://anina.blogg.se
Postat av: Anna

Mmm, go middag, nu blev jag hungrig!

2007-06-14 @ 22:13:07
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback