* Dagens Mamma mage.

33467-383233467-3831


Dagens Mamma mage :)
Iklädd en tunika i från vila.

Kjol present syster yster,

Ikväll vankas det god mat kanske grillat får se vad honey hittar på :)

Massa melon pch massage me like.



Kenny sa sova borta för första gången ihihihihiihiii förutom hos sin pappa då.

han ska i väg nån mil i från oss och sova hos en kompis pappa
oki jag erkänner jag är nervös haa haa skickade med hans gosse pingu i allafall :) hahhahahhaa.

Och en stoooor gotta påse.


Kommer sakna dig min puss gurka.
Hoppas att du sover gott i natt min skatt :)



dagens spydda 3 ggr...... djekla baby :)))))


Kommentarer
Postat av: Cookien

Fiiiiin med magen! Kram

2007-06-15 @ 21:22:27
Postat av: Carolita

Gud vikken mysig magbild!!!
Kjolen var skitsnygg på dig!

Postat av: Malin

oj vad den växer och knakar :) linnet du har på övre bilden med ankare är grymt snygg!! försökte hitta den här hos mig men den var slut i min storlek synd nog :S

2007-06-16 @ 12:26:26
URL: http://mixie.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Cookien : Åhh tack :)))
Carolita : Ler tack lite svårt att nkäppa själv bara men den får dga så länge tills nästa dyker upp :)
Malin : Hii hiii jag vet :)
Nu syns den verkligen ler och ett litet liv sprattlar omkring där inne våran alldeles egna baby *lycka*
Åhh synd att du ej fann linnet kanske du har bättre lycka och att det dyker upp fler ???
Mvh Jessica

2007-06-16 @ 22:45:25
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback