* Djävla sukt syster yster.. vaaaa... kina rulle kan du vara själv.

                     33467-3808


Regnet fullkomligt öser ner och heeey kan inte hjälpa det men jag tycker det är mysigt :)
Prata nyss med syrran som sukta med hennes djävla kina vår rullar...
bajs unge vill oxå äta men mina har jag ätit upp..

eller kan jag ha sån djävla tur att 2 rullar ligger i frusen väntar på mig ?

Det får ödet bestämma isåfall blir det dom med kinesisk soya till.
Me like.


Vad kommer din lunch bestå av ????



  på återseende ...





Update : Inga vårullar ... men en halv påse lök ringar med vitlöks dressing får fan duga gott garvar :)



Crazy union

Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: Det rätta svaret om vad namenam är står på min blogg nu!
Här vart det enchiladas med sallad till lunch;)

Postat av: Jessica

Klänningen finns kvar men det är en del som hört av sig! mvh jessica, jessicasfynd.blogg.se

2007-06-13 @ 19:06:54
URL: http://jessicasfynd.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Linda : ha ha ha oki då ska jag kika :)))))
smarrig lunch :)))
Jessica oki får se om jag slänger iväg ett mail :)))
Mvh den andra jessica :)

2007-06-14 @ 16:29:44
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback