Gårdagens som hamnade i påsarna :)

33467-3874


Mjukis djur baby kenny :)
Guld ros brosch. Röda k.






Bild 1 : kulor kenny.

Bild 2 : liten smidig almenacka som ryms i min chloe paddigton bla.

Bild 3 : Amband wedins.

Bild 4 : Rosen Röda k.

Bild 5 : sommar skor och diadem med knyt hm.

Bild 6 : Hello kitty saker Madicken och hårspännen med  jordgubbar / nyckelpigor,

Bild 7 : Underbara klänningar från vila ska nog inviga den gröna  i morgon och ev den rosa på midsommar :)

Bild 8 : Kofta vila.


Finns hur mycket som helst av snygga plagg på just vila.


Midsommar firas hemma hos oss / våran hembygdsgård som vi nästan bor granne med :)

Grillspett potatisgratäng potatis röror.

Jordgubbar grädde en massa kärlek och dans,

Syrran hennes pojkvn och deras dotter Enya kommer att vara där :)


Honey är ledig imorgon Min prins :)
ska bli bjuden på lunch ute Jammie Jammie :)


ska strax klippa / duscha båda hundarna :)))))

sen ska jag vara ute Plugga :)



   Kärlek kommer till den som förtjänar den :)


11Juli kommer mitt inskrivningsdatum vara pa av ..fitt barnmorska..annars blir det speciall mödra vården direkt.




Chiao Bella.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback