Its warm..but i think its gonna rain outside...

33467-3901




Vakna med en djäkla huvudvärk.... fan inget fick jag i mig i morse.... början till migrän pga av åsk vädret :(

Anyway dagens me : Klänning / Topp cubus
Leggings vero moda.
skor indiska
Bag Min nya svart i skinn från indiska,


Hann med att träffa Mallan i stan på en trevlig romantisk lunch på Il padrino :)
Undra vad den nyfikna turken ville ?




Dagens shopping vart : Prinsess skor i siden till Madicko.
Ögomask att sova i Lindex
Söt filt med ugglor till baby.
På smällen boken .

På hm fyndade jag den blå as goda body sprayen...im hokked.
Fick följa med en rosa pga av att me live pink.
En ny spegel att ha i väskan och en papegoj shower gel som doftar mycket sött och gott.

Eter buss färden hem tog jag med kenny och Hans kompis Linn tll Loppisen :)

Ett dinosarie spel inhandlades ( som dom sitter spelar på nu )
Och en spindel maskin :) hhhahahahah 2 spindla som hoppar och jagar varandra ( OBS leksak)

Min rygg är trött.
Mina ögon är trötta
och baby är vaken och sparkar och har sig.

Kvällens mat blir Taco gratäng :).

Chiao......



Kommentarer
Postat av: Carolita

Vill oxå ha en sovmask ett måste på resor för mig och jag har tappat bort min gamla! fyyyyyy!

Postat av: VintageRetroPrinsessa


Carolita : ha ha har ett flertal men dom har som en tendens att bara råka försvinna och gömmas lite här och där :)
Hoppas att
du får en skön helg :)

2007-06-30 @ 12:38:15
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Christin

Super söta de vita skorna är med rosetter! :) gillar H&M kollektionen med papegojor på också :)

2007-06-30 @ 17:36:34
URL: http://christinsshopping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback