Micheal whant to party all night long.. all night looong...

                                33467-3771




 Idag är det ingen vanlig dag utan det var kennys skol avslutnings dag :)
challallalala.

Dagen till Ära sin Nya 70 tals inspirerade t.shirt från lindex  Tribal shorts.
Madicko i snygg 70 tals klänning lindex
Hm tshirt i sann 70 tals anda till röda lack sandaler.

Drog en fika med färska hallon innan vi drog till kyrkan gåendes hand i hand allihopa.

Satte oss längst bak i kyrkan tilsammans med Tiffanys mamma
och kennys pappa.

Kenny stog framme och sjöng så vackert så :)


Sommar och sol bad i en pool.
Kenny kommer att ha avslutningsfirande  i morgon med sin pappa och släkt så han åkte dit efter kyrkan och kommer hem söndag :)
Mitt lilla charm troll :)


  Min alldeles egna heta man :)


Mätt efter purjolöks salldads röra baugetter med rödlök och coke och :) jammie jammie.

Madicken ligger sover i kennys väningskojsäng , passar på då brorsan är borta :) Bus fröet.



IMORGON är det en stor dag Mina ärade vänner min lille bror Terry tar studenten :)

Ära heder respekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback