Min Väns 18 års dag...

33467-3894

I går mina vänner var det inte vilken dag som helst ..
utan det var en mycket speciell dag :)


Nämligen MALINS 18 års dag :)

Det firades i sidensjö med hennes släktingar och Mig :)

I ösregnet åkte jag mina 1,5 mil för att fira Malin :)

Ni skulle sett med.... regn rock ..gummistövlar och hummel byxor över hahahha
vilken syn tror tom korna skrattade åt mig där jag susade fram på dom blöta lagårds vägarna :)

Men kul hade jag sjöng i högan skyn till min rosa mp3 .. som var en given med tagare :)

Av oss fick on kort med häst.. halsband som Madicko gjort.

Tunika och halsband indiska :)

Det bjöds på smarrig smörgås tårta och vanlig tårta :)

Mycket trevligt.
sen vart det En piano spelande malin och en försökamde sjungade Jessca till Låten  jag vill känna tro..
fattar inte alls varför Malin skrattade var det min stämma eller hennes mormors siste som dansa omkring och sjöng fel hela tiden hahhahahahahhahhaha :)


Tack för att jag fick vara med på din speciella dag :)



Tack och Bock...

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för att du kom på min 18-årdag och räddade mig ifrån alla släktingar *asg* hahahaha

2007-06-27 @ 22:13:41
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Malin : Ha ha ha ha ha Tack åter för att jag fick komma :) var riktigt trevligt kram J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback