Vi välkommnar det nya glada 70- talet

33467-3876


rots sina mer än 20 år på nacken verkar det glada sjuttio talet här för  att stanna.

Butikskedjor runt om ny producerar  plagg efter plagg,

Se bara på Polarn pch åyret Mojo katvig mm som verkligen tagit fasta på det glada 70 talet.

Synd att inte billigare butiks kedjor så som hm apar efter just den trenden.

I annat fall kanske second hand / röda korset / lopisen kan bli just dn guld gruva i sommar :).



Yees inte tänker jag vara sämre :)

 har en del sparade kta 70 tals plagg som ja ömt kommer att vårda tills det är bebisen tur att få äran att äga dom.

Innan bebisen är född kommer det att komma mer :)

Just nu simmar den omkring efter att  ha fått i sig lite keso och melon.


Kärlek Respekt Vintage Mamma Jessica :)




Kommentarer
Postat av: sophei

jag var på hm i Aalborg, danmark, och butiken var fylld med 70tal! de kommer nog hit snart!

Postat av: Anna Lindahl

Denna är såå cooool ju :)I LOVE THE 70:tssss

2007-07-09 @ 13:08:11
URL: http://enoka.mikamusik.se
Postat av: oja

fast lindex har ju tagit efter retrogrejen..

2007-08-04 @ 20:02:11
Postat av: t0tta

Hahahahahaha.. Jag erkänner mig fullständigt ocool i detta läget.. Jag AVSKYR 70-talet och färgerna.. Minns vårt gamla gula kylskåp, senapsgula badkar och gröna toalett.. För att inte tala om mossgröna hängslebyxor *ryser och har gåshud över hela kroppen* Åhhhh.. Nu dök det upp nåt ännu värre i huvudet.. Bajsbruna manchesterbyxor *t0tta gömmer sig under tänget och skakar*... Hahaha, men du hade nog gillat mitt lakan.. Enfärgat 70-tals-orange.. Det är HEMSKT *skratt*

2008-01-28 @ 15:48:41
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: Cecilia - Miliams mamma

Vilken mysig blogg! Är också helt insnöad i mysiga 70tals-kläder!

2009-06-17 @ 00:08:39
URL: http://millesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback