- And i whant you to be a mother of my child... Tony Montana såå klart


                         33467-3430

Sista sportlovs dagen och allt.

Madicken är med sin pappa grillar hos farmor :D

Kenny var förbi en kompis som ej var hemma så han ville lira lite x-box.

Inann beslutade  vi oss fär att pyssla med pärlor :D
jag kenny Madicken och massa pärlor och upp skuren frukt !!

Har vart ute motionerat mig känner mig fan hurtig !!!

Drog med balla på en promenix till affären med.

Me today : Leggings black.
Vit längre t-shirt hm
Hood Med hästar Hm

Mössa Bik bok.



                                                                    33467-3429

Yester day : Me i softar Outfit.
Pettson findus på och en sjuk  Madicko som ville ligga mysa ... Lägg märke till hennes söta täcke  som är från då jag var liten :D och sen snuttis hunden som följer med exxakt överallt.


Vid 19.00 i dag kommer en familj och ska kolla på Hon valpen som finns kvar dvs Big bertan.


Blääää geee mig vååår.
Mina fötter blir blöta i slasket...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback