- cirkusen är igång IGEN välkommen köp biljetter till freak show.

                                  33467-3489

Bland alla fula svin finns det en Glad monkey Thats me :D
Ha ha ha så fucking funny.. att folk ägnar sig sååå  mycket tid av sitt liv till att angagera och hitta på saker om andra.

små feta pussys som lever sitt liv efter andra ... följa john på dagis nivå.
Att det ska vara sååå svårt att ta tag i sitt egna liv :D


Jag står ensam kvar då världen faller..

 Och du din lilla psykopat Fladder fitta sök hjälp för i helvete.. lever i din fantasi värld där hemma
 då gråter väl dig tills sömns av all ensamhet
måste svida att aldrig få uppmärksamhet i den verkliga världen den jag lever och andas i. ?

Lägg in dig för i helvete.. innan nån djävla olycka händer dig....

Only GOD can judge me.. ass hole.

   ska skicka dig lite cash så du kan köpa ett nytt värdigt liv.. men ärsssh inte ens det är du värd..
såna som dig  kan man leka rysk roulette med :D Mohahhahahhahahahahahah

 Your choice live or die.. 50 cent






Kommentarer
Postat av: Thessan

Varför skriver du så elaka saker Jessika? Tänk om någon skrev nått likanden om dig... live or die? Är inte det lite barnsligt? //Thessan

2007-03-22 @ 18:29:33
Postat av: Vintage* Jessica


Thessan : Elakt eller sanning döm själva :D
Herregud this is me hat it or leave it :D

Postat av: Petra

Tycker också det verkar lite lågt av dig att skriva så elaka saker om en annan människa. Är inte du även kontaktperson? Borde man då inte vara förlåtande och ödmjuk istället för att inte ens anse att någon är värd en ny chans i livet? Reagerar bara på att du kanske också har en del ilska inombords som borde bearbetas?

2007-03-22 @ 18:40:38
Postat av: Vintage* Jessica

Petra ; Det är ett fritt land vi lever i där var och en för tycka tänka vad dom vill.
och detta är mitt sätt att tycka .
Gilla eller ogillas i dont care.. jag suger inte balla för nån ska du veta.
Fjäskar gruppen tillhör jag inte på något som helst vis.
Att Jobba som kontakpersson handlar om helt andra saker än detta jag skriver om.

Dont hate the player hate the game :D

Blanda aldrig in ditt privatliv i ditt arbets liv en gyllene regel man MÅSTE följa.

:D

aaa chinga chinga

2007-03-22 @ 18:48:36
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Sofia

Vilken förebild du är för dina barn! Bedrövligt tamejfan! Kontaktperson, du??? Moahahahahaha dra den om Snövit oxå you white trash ugly mama!

2007-03-22 @ 19:05:34
Postat av: Anonym

Har aldrig fattat meningen med att kommentera på ngns blogg om det inte är ngt nice lr konstruktiv kritik.

Gillar ni det inte det ngn skriver på en blogg klicka vidare till nästa! Det här är endå hennes blogg och om hon vill avreagera sig här Fine! Det e klart att hon ska få göra det utan idiotiska kommentarer...

2007-03-22 @ 19:10:24
Postat av: Carolita

Sry mitt namn kom inte med. Jag behöver inte vara anonym, jag står för mina åsikter!

2007-03-22 @ 19:11:42
URL: http://chululi.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica


sofia : Förbilden måste väl vara namnet mamma ?
Och faktisk svar ja jag är en mamam med egna psikter och sliker inte andras rövar.
jag är min egen med egna åsikter och leker inte följa john.
Ja jag jobbar som kontakpersson vll du hänga med en dag på jobbet

Hellre white trash .. än alive and dead :D

Anonym : Det är andras åsikter och allt kan inte vara gulligull i denna världen.
Jag tar emot allt fult som snyggt.
face the truth.

.

Carolita ; Jaså var det du din lilla smygare :D
tack för kommentaren :DDDDD

Ha ha exxakt.
Ha det bra där borta där du är kram Jessica

2007-03-22 @ 19:18:17
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

sofia : Förbilden måste väl vara namnet mamma ?
Och faktisk svar ja jag är en mamma med egna åsikter och slickar inte andras rövar.
jag är min egen med egna åsikter och leker inte följa john.
Ja jag jobbar som kontakpersson vll du hänga med en dag på jobbet ???

Hellre white trash .. än alive and dead :D
pssts du white trash jobbar oftast inte mer än på gatan :D och nej där hålle rjag ej till :D det kanske du vet bättre om ?

Anonym : Det är andras åsikter och allt kan inte vara gulligull i denna världen.
Jag tar emot allt fult som snyggt.
face the truth.

.

Carolita ; Jaså var det du din lilla smygare :D
tack för kommentaren :DDDDD

Ha ha exxakt.
Ha det bra där borta där du är kram Jessica

2007-03-22 @ 19:21:00
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

Man kan ju undra vad du har för liv? och din ålder tvivlar man ju starkt på! "Haha thats me hate it or leave it"? tycker synd om dina barn som har en sådan mor. Den enda som behöver läggas in någonstans är säkerligen DU!!

2007-03-22 @ 20:01:30
Postat av: Vintage* Jessica

Anonym : Jag har ett värdigt liv säger det dig nåt ?
jag lever mitt liv :D
Och nej jag ljuger ej om min älder jag är 27 alive and kicking stör det dig ?
Varför ska du tycka syn om mina barn för att jag står för den jag är tycker / säger vad jag ttcker..?
anser jag är en stark egenskap än att vara en i mängden som lätt glömms bort!!!!

Och nej jag känner ej behov av att lägga in mig.

Fake ass mother fucker ... :D

2007-03-22 @ 20:15:48
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Milla


DET ÄR BARA WWW.JEEENA.BLOGG.SE SOM SKRIVER ANONYMT OCH FULA SAKER I ANDRAS BLOGGAR.
HON HAR VARIT PÅ MIN BLOGG FLERTALET GGR DÅ JAG LAG UT UTVIKNINGSBILDER PÅ MIG SJÄLV.
REN AVUNDSJUKA FRÅN EN FUL TJEJ SOM EJ KAN ACCEPTERA ATT ANDRA HAR DET BÄTTRE.
SYND ATT DET ENBART KOMMER TILLBAKA TILL HENNE SJÄLV.
PS TACK FÖR ATT DU HJÄLPTE MIG KOLLA HENNES ALLA IP NUMMER HON ANVÄNDER SIG UTAV !!

2007-03-23 @ 10:53:48
Postat av: Anonym

MEN det är ju personangrepp man fattar ju vem du pratar om! Ja vet inte mycket om ditt liv tack och lov , men du vet inget om hennes heller så sluta döma utan att veta! Visst hon kanske inte är en ängel heller.Men palla tjabba det gör 14-15-16 åringar . just de i min ålder;) Du får ha åsikter men dra in på svordommarna är det "psykopat fladderfitta" madicken ska lära sig här näst?!

2007-03-23 @ 11:39:06
Postat av: Vintage* Jessica


Milla : Nemas problemas ... :D
Människor finns där för at hjälpa haa haa.

Anonym : Du fattar så mycket . vem vet kanske är du medlem i mensa ?? haa haa.
Personangrepp att tycka vad man vill om nåt ?
eller ska vi leva som tysta små möss eller ?
ha ha hell no.
Tyvärr ligger jag inte på samma nivå.. ha ha anmäla folk för att dom säger saker som ej passar ?
shiiiiit vilken djävla skara med peoples jag skulle redan ha anmält som kallar mig hora . fula barn osv .. nä men please bitch.. landa till verkligheten och inse att alla inte är som du och går och grinar så fort nån annan tycker nåt annat.
Hallå this is cyber.
jag lever i verkligheten.. pleeeese.

Jag använder mig att mitt ord förråd anpassat till vuxna fär vuxna i den mån jag pratar skriver till vuxna. sooo ehat kill me för att jag använder ordet fitta.

Till min dotter / son har jag ett annat ordförråd.
men du kanske inte vet hur man pratar till / med barn =

annars ett tips gå en kurs och teach something ...


Just another day ..

2007-03-23 @ 16:26:16
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Izza

Eftersom du tror att pengar kan köpa dig ett värdigt liv så antar jag att du är ganska fattig. Vad är annars din ursäkt till det low-life du lever? Jag förstår ditt dilemma, faktiskt. Du vill ha en rik kille och inga brooke niggers, men eftersom det är det enda du kan få så förblir du en stackars kvinna utan ambitioner.
Jag har ingen respekt för människor som har en EGENSKAP av att vara elaka. I det facket hamnar tyvärr du lilla vän. Det är inte första gånger jag ser dig spy galla över människor som du i smyg beundrar. Tragiskt. Jag hoppas att du en dag växer upp till en vacker, stark kvinna som kan vara en bra förebild till sitt barn. Och nej, egentligen avskyr jag människor som drar in barn i bilden men det är som om det stod en stor rosa elefant i mitten av rummet som ingen fick prata om.
Tyvärr kommer du antaglien säga alla tusen elaka ord du säger och svsluta med hahahaha och en smiley. Men det är väl det du är bäst på, så shoot.

2007-03-23 @ 17:12:42
Postat av: Vintage*Jessica


Izza / anonym :
För det första vil
jag böja med att tro gör
man i kyrkan och jag är ej kristen.
Ha ha
I aint dealing with no brooke niggers.. är ett citat från en djäääkligt bra grupp. svar NEj jag lever
med mina barn Jobbar
heltid
/ betalr mina räkningar / saker mm
till mig mina kids.
damm wrong there.
Vad
du har respekt för är upp till dig.
alla respekterar tydligen inte samma saker och djäääkligt tur är väl det ?
Och inte heller kategoriserar jag folk i fack.
det gör bara pussys som inte vet vilket ben dom ska stå på.
Lycka är inget man köper likaså kärlek det får man / förtjänar man :D
Mina barn är det viktigaste för mig
!! men det kanske du redan visste ?
Brukar du praktisera som saida ?
Hoppas at du surfar sääkert med telia :D

2007-03-23 @ 17:29:52
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

Sättet du skriver på visar ju bara hur du är som person väldigt barnslig, herregud jag är 16 år du kallar mig för bitch? jag gillar din blogg as mycket! skiter i om du tar åt dig lr inte , men det handlar inte om det.Är man 26 år så kan man ta en konflikt vuxet och på ett moget sätt . hurvida du nu än lever ditt liv!Hade du uttryckt dig på ett sådant sett IRL oxå eller? nej du sitter ju där skyddad bakom skärmen "its just cyber" Angående jobb som du skryter om - Det kanske är svårt och få jobb på vissa ställen , var glad medans du har ett sedan står du där själv i framtiden och lever på soc. ja livet är inte lätt ;);)

2007-03-23 @ 19:23:35
Postat av: Vintage*Jessica


Anonym för hundrafemtielfte gången : Men guuuud shooot me... im childish ... bang bang orangutang :d

Uppdate im 27. Ha ha ha nej helt seriös jag kallar folk bitch what ever i whant to do.. this is me.. liksom..
som jag sa innan jag säger det andra bara tänker ha ha .

Jag har Jobbat sen jag var mycket mycket liten och känner man rätt folk är det oerhört lätt att få jobb ;D
Har man en bra utbildning är det en bra bit på vägen.

jag Jobbar Nu lever nu och nej jag behöver aldrig ever leva på soc.
jag har Mina tillgångar att leva på :$$$$
så sitta inte där och grubbla i hjäl dig denna fredag :D

2007-03-23 @ 19:36:44
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHA okej vi säger så ;) Grubbla gör ja då fan inte :P Ha så fortsatt kul att va ragatan alla andra tjejer snackar om :P du inser ju endå aldrig vad de beror på . tjöss!

2007-03-23 @ 21:58:16
Postat av: Vintage* Jessica


Bonkabäver : du var inte sparsmakad med långa inlägg.
Kul att du lägger energi och tid på at läsa angagera dig i min blogg :D

Thannx

Gandka intressant då parasiter just livnär sig på andra så där snappade du upp nåt bra :D

anonym : Tydligen angagerar du dig hårt ..
så djävla kul att folk bryr sig då det finns folk som ej blir sedda i dagens samhälle :D
im not there

2007-03-24 @ 09:45:59
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: IZZA

ville bara säga att "izza" här ovan INTE är jag. Inga missförstånd :)

2007-03-24 @ 13:21:37
URL: http://izabella.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica


izza det behövde du inte ens skriva det måste väl alla fatta :D
om man har iq vill säga ;)

puss

2007-03-24 @ 18:15:59
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Andrea ( "anonym " )

Hahahah vadå , spela roll om jag inte skrev i mitt namn ovanför ja står fotfarande för vartenda litet jävla ord jag skrev , och jag ser inte nått som spydigt! bara för ja skriver mitt namn lr ej visar ju inte det vem jag är, det har ni ju ingen aning om iaf:P Föresten vem ska snacka om angagerad haha den som skrev det där jävla långa inlägget verkar ju va ganska angagerad själv eller vad säger du JESSICA! en treåring fattar att det är du som skrivit till dig själv ?!, måste ju tatt minst en timme och sitta och skriva det inlägget utan vanliga stavfel haha skrattretande ;P aja tänker inte slösa min dyrbara tid mer . Puss på dig ;)

2007-03-24 @ 19:10:14
Postat av: Anna

Vill du vara ghetto?

2007-03-24 @ 19:10:49
URL: http://tickys.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica



Andrea : snälla lilla människa tror du på fullaste allvar att jag sitter skriver kommentar anonymt till mig själv ?
Give me a big break.
ha ha ha .
Ang den som skrev vet jag inte ens vem som skrev eller vem det är likaså era anonyma kommentarer dock vet jag att en hel del anonyma kommentarar kommer just från ett och samma ip till en adress vars tjej har just en blogg intresant.
Har alla ip nummer sparade la police.
Bye the way låg jag sov redan innan 00.00 så du behöver ej vara orolig lilla stumpelumpan-


Anna vill du ?

2007-03-24 @ 23:04:11
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym


Fattar ingenting, hur kan lilla jeeena tro att detta ska vara riktat mot henne ?
inget namn ingen aadress bara vad hon tror.
hon verkar fortfarande inte fatta att allt INTE handlar om henne.

Det jag antar du vill få fram i dina budskap ?

2007-03-24 @ 23:26:48
Postat av: Vintage*Jessica


anonym : Vad hon tror och katten skiter lägger jag fan i smama låda. inte ett dugg intresserad av påhittade ord från en tottaly okänd för me..

Tyvärr kan inte allt kresta runt hon eller nån annan.

Detta är min blogg mitt lov där jag lever och inte fan har jag henne i mitt liv ha ha ha

trist bara att vissa inte kan fatta det inte vill släppa taget om en
låta ens egna liv kretsa runt nån annan.

som prasiter lever på andra äckligt.

exxakt du fattade rätt :D

wiiihooo guld bonus till dig :D

2007-03-24 @ 23:50:47
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

Det enda du har lyckats med i ditt liv är att bli en white trash mama - Konstigt att det är du som har blivit polisanmäld osv ? vem är det fel på ? jag då borde man ju ta sig en tankeställare å sluta jiddra, antar att det är
lite svårt å förstå ordens innebörd!

2007-03-25 @ 01:33:52
Postat av: Anonym

hurru jessica - lar dig stava, for i helvette!!

2007-03-25 @ 15:37:27
Postat av: Amanda

Läste alla komenterarer!
Du är alltså 27 och inte kan ta en vanlig diskution? En 7 åring kan ju för fan diskutera bättre!
Vad du skriver, är whatever. Men ta och va beredd på åsikter och acceptera dom!
Egentligen förstår jag inte varför jag komoenterar för jag förstår ju hur du kommer att svara. Men jag kunde inte låta bli!

och den åldern du säger att du är, tror jag bäst jag vill om. Och om du irriterar dej på att folk tror att du är yngre, så bete dig som 27 så kanske du slipper höra det!

2007-03-27 @ 02:45:52
URL: http://aklingstedt.blogg.se
Postat av: E

Jag tycker att du ska stå på dig. En bra förälder visar känslor och precis som vilken annan människa som helst kan man överreagera. Jag tror knappast att du svär och använder könsord inför din dotter, eller att hon läser din blogg. Och som du säger ska man aldrig blanda ihop privat- och arbetsliv. Jag tvekar inte på att du gör ett bra arbete som både förälder och kontaktperson. Du är grym och borde inte ta åt dig av patetiska människor som stänger inne sina känslor. De är bara avundsjuka då ditt liv är så intressant, annars skulle de inte läsa din blogg så ivrigt. You go;)

2007-04-25 @ 20:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback