- He is the one and only..

                   image3434

Mamma kan jag få låna din sjal..?

Jag vilken ?

Ja men du vet den där coola som hiphopare brukar ha :D

sagt och gjort fick han låna min palestina sjal dagen till ära.

Solen skiner så där äckligt härligt.. slaskigt och hur underbart som helst ute :D

har vart ute promenerat handlat och skottat bort slask utanför och sopat :D

Ska små städa inne ute + att alla fönster är öppna så våren kan tränga sig in med alla dofter och sol strålar :D

Är så där härligt glad.

Måndag med en ny arbets vecka på schemat.

Fredagen kommer att bli spännande då vi har hund fotografering  hela långa dagen.

Om jag har tur hinner jag att kika efter ett nytt rouge imorgon vill ha ett som ska gå i persiko färg :D
annars är sol puder bra att använda som rouge funkar för mig.

Vilken rouge använder du som hur ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback