- Is it me or is it you =?

                                   33467-3529


Kuk akuten har vart här med bilen
 dock inte lika snygg bil som ovanför :D

vart en räcer volvo raggar sväng med kidsen
efter att ha ätit ute med Malin och handlat en snabbis på affären.

Malin is  C R A Z Y biiiiiiiiiiiig time.. garvar åt dig din djääävla tok nisse.







Kidsen sover som små Nassegrisar efter en härlig ratta runt i bilen sväng.


Honey är ute kör med sina friends.

And me just sitting here talking to my friends..send some pictures.


 LIfe always come to me in good times.



Lite roligt vetande :    Honda har haft en bilmodell som hetta just fitta av nån strange anledning fick man just byta namn
jag tycker fitta klingar fint.

 Jag äger en fitta men du är en fitta :D


 



face it .. detta är ingt djävla uppsats skrivande..
 jag skriver . läser aldrig igenom.. fan det har jag ej tid med finns så oerhört mycket bättre att tace care about....

Listar Lite exempel.

*  Pussa Madicko

* Kolla vem kenny gör

* Mata firrarna

* Ut med dogsen.

* Dra en snus

*  skratta åt dig... big fat ..

*  dra ner brallerna.

 *  Rapa till 2 pac.

 * shit on the house.

  klia ditt skägg

 Kan lista 10000000000 tals saker...

 Jag är ingen nogrann människa har aldrig varit kommer aldrig vara i detta anseende utav att skriva sorry
 

 hate it or levae IT

 som 2 pac says.

 Att leva efter hans motta is cash is king.

Kommentarer
Postat av: Malin

Har ni köpt en ny bil nu, vad blev det?:)

Postat av: Vintage*Jessica


Malin hallå Hallå :D

Nope vi har Lånat hans pappas volvo hii hiii :D


men vi sk akika på en x5 och lite andra bilar får se vad det blir till våran family :D

2007-03-25 @ 13:34:47
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback