- shoooooo breeee


                               


Me today : Leggings med knappar vila  Klänning hm svart T-shirt

Ute Mulberry bag + Rosett ankel boots invigningen i dag :D+ Hm Parkas beige dock ej med på bild.

Fick trevligt sällskap idag på morgonen med av Min älskade vän Malin :D
Uppskattas av både mig och Madicko :D
Kenny  var redan på väg till skolan då hon kom-.
sen gick vi tillsammans och lämna madicko på dagis i ett slask halv soligt land.


Dagens Bästa : Att  jag har mina barn min älskade honey och mina vänner.

Dagens köp : Hm

Dagens Mat : Lunch med Thess Malin på Il padrino musselpizza och en coke :D

Kvällens : Kom hem sen kom Jeanette med henens kids kikade på Lilo som deras valp ska heta.
Sen kom Johnny med flickvän kikade till deras valp.
Duscha dona på med hundarna.

Strax ut med Hundarna + Handla smak till i kväll blir ev fruktsallad och massa mys med prison break.

Dagens sorgligaste : RIP Killen hoppas att änglarna har ögona på dig där upe och att du ser ner på det vackraste som finns nere på jorden.  Rest in peace.   Mad world.



Malin i mina ögon är du vackrast PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Liv

Gah vill oxå ha en mulberry . köpte du den för fullpris ? så snyyyyyygggg

Postat av: malin

Riktigt snygg väska, härlig färg också. Lite annorlunda än de "vanliga" ;)

2007-03-13 @ 17:46:59
URL: http://mixie.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica


Liv : Jag fick den i present :D

Malin tack yees har alltid velat ha denna i vanile me just loooove it :D

2007-03-13 @ 17:50:07
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback