- Yes i have it..

                     
                                        33467-3428

Denna T-shirt skulle jag fan passa mig äckligt bra thats me liksom :D
 ha ha  me like it.

 sov tid i natt Högst tre timmar why ?

En sjuk Madicken som hade feber ?

En kenny som vägra sova ?

Eller en kåt pojkvän som ville smaka pussy gång efter gång.. ?

Vilket alternativ väljer ni ?



 Ok jag erkänner sista honey är en nymfoman like me :D and i just enjoy it :D


 Hade mys kväll i går då honey hade köpt soppa och vitlöksbröd ... satta kika på du blir vad du äter med wille
och Efterlyst  sen insider ..


Helt seriöst i åratal  har musik med snut budskap florerat spelats
sjungits ut
 men nu på årtal 2007 har landskrona fått NOG !!! ?
Och stämmt två unga killar ?
whats up with that liksom `?

Häng snuten A C A B   all cops are bastards.. belive it or not,,

Fatta hur många snutarsom jobbar  som infiltratörer jobbar svart.. galet många ha ha ha.


Sportlovets sista dag,
Madicko ska vara med pappa en sväng  och farfar och åka pulka grilla.

Jag kenny ska dra åka bon i kyrk backen... wiiihaaaaaaa :D

Men innan ska sängarna renbäddas
en tvätt ska tvättas ( den andra fär dagen )

Sen ska vi förtära gooo fika och Kika petsson innan vi ska dra ut .



   welcome Bitches... to my world..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback