HIT EM UP

                       33467-3530


Du är inte smalare än du tror :D

 ha ha brallan sprack på ett mycket fult ställe och dumt place.
 Nya braller..?

 Fan jag leter fortfarande efter dom perfekta brallerna fick i dag ett par snygga Baggy jeans av honey.
Tack min  Gangsta  Borat :) love ya long time suck me long time :D

kärlek är verkligen vackert
 den finns i så mångaolika  former
 jag älskar mina vänner pussas kramas.
Älskar mina barn i varje andetag jag tar

Avgudar marken min honey går på allt han gör för oss
 vi är en familj starkare än allt som finns

 Inget kan bräcka never ever
så djävla skönt
 att ha sitt head up in there.

Att leva in the hood gör människan oerhört strong.

Kostar att leva  ett liv som mig.

Nej i dont mean money
jag är verkligen ingen materialist på långa vägar ( har fått to mutch av den varan av min familj mitt arv )
saker ger en lycka för stunden
äkta kärlek varar för evigt.

 

  Fan pissmyror såna trampar man ju fan i hjäl dagligen

anmäla mig ha ha ha ha get it real.. alla lever inte det pryda lilla  livet.

 Fuck your bitch...  2pac äger mina öron livet ut
 han ääääger dom..

Im just fucked for live.

Maffia.


                            Oki ett ärligt litet sinnes ord till alla som mailat / skrivit på msn.
 Tack .

Men face it... im a gangsta Biiitch   not every one fits in my life.

 slamm it.

 Jag lever inte efter era djävla mallar
era djävla på hittade djävla regler.

Punk you cant get the end of me.


THIS IS THA REAL MEEEEEEEEE

 En del förtjänar det värsta ... thats it...

 i loooooooove life everything about it.

But you you fake ass mother fucker   sorry alla har tyvärr inte samma förutsättningar
Endast dom bästa når toppen.


                           


Wonna fuck with me ?

briiing it on...

bring it ooooooon


Fuck bad boys ..    Fuck YOU to all your mother fuckers...  fuck you sloooooow.

Thuuuug life


You not in tha gang 


YOU are OUT.

 Fuck em ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

men för fan jessica, väx upp för i h....!

2007-03-24 @ 23:53:55
Postat av: Vintage*Jessica


anonym, : 170 cm över havet
känner mig klar växt :D
annars ser man alldeles för mycket

Postat av: linnea

hahahahaha vilket moget inlägg!

2007-03-25 @ 15:07:02
Postat av: Vintage*Jessica


Linnea : Just like ya

2007-03-25 @ 16:03:46
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Nora

Haha, bra svar " jag är färdigväxt" :D:D:D:D

2007-03-27 @ 21:26:19
URL: http://aife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback