I give it all to you baby..

                                                         33467-3535

Medans vissa intar ryggläge  intar jag hundställningen och kör ett hårt svettigt pass
juck juck.. fuck fuck..

alla våra kroppsvätskor förenas..

 Våra kroppar förenas till en ...


Du får mig att se alla dom vackra stjärnorna där uppe...

This i smy lifestyle..

 I like it haaaaard

Hårt länge och hänsynslöst..



                                          

candels olja och din heta kropp är  all i need right now..


You toutch me everywhere...



            Praise the lord..

Kommentarer
Postat av: Carolita

Hallå gumman!

Hihihi som du kan läsa på min blogg så kanske du inte ska åka till Washington...

"Den enda ställningen som är accepterad enligt lag i Washington DC är missionärsställningen. Alla övriga ställningar är olagliga."

Are you willing to do jailtime? Hahahaha!

Kram på dig!

Postat av: Vintage*Jessica


carolita : åhhh fyy fan ingen resa dit för mig då ha ha eller oss menar ja hii hii fniss.

Kram J

2007-03-26 @ 19:13:40
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback