- En sen gårdagens ;) Me and kenny

                                                      


kenny och jag drog till Jobbet.. en ruggigt trist dag.
Det enda roliga var att malin mötte upp oss nere på buss stationen,

Sen drog vi en Max lunch och kenny åt upp halva min burgare söt nöt.

hatar verkligen svett och rökt lukt pallar det fan inte stinker ju rutten fisk för i helvete
trodde jag skulle dö.

Illamående hela hemvägen  kenny han slumra till.

Gav kenny 50 kr för att han var så duktig han köpte genast en massa kulor.



Nu dags  att rensa Min Lilla mamma och Min älskade MORMOR kidsens gammel mormor kommer hit och ska snabb hälsa på.

wiiihoooo


Kärlek respekt Jessica Madicken  :)

Kommentarer
Postat av: Linn

svar: så sant, det går säkert att hitta 2nd hand!

Postat av: VintageRetroPrinsessa



Linn : Hoppas kan man ju alltid :)

2007-05-16 @ 09:57:16
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback