- För jag vill ha din slicke pinne

                             33467-3706

Vaknade  till regn en tidig Madicko och en mysig skön säng.
ville bara ligga kvar med dig.

Halv ont i magen i morse med.. mådde litte lätt pyton orm
men det gick snabbt över med 2 grova mackor  med gurka och turkisk vanilj yoghurt som frulle.

Hann med att små städa och leka med kidsen
Honey hade godis skatt jakt efter frukosten. ( med kidsen såå klart.)

Vart en snabb fix.

Efter regnet så kom madickens pappa hämta henne .
Kenny drog till en kompis

Jag och honey drog en snab repa till stan och en väldigt snabb titt.

Köpte nya Modette ( som jag skulle läsa medans honey tränade på gymet )
Och ett nytt Lancone Juicy tubes .. man kan säga att jag är lätt beroende utav dom hiihihiihihihii :)

Drog en lunch På subway med en skagen röra macka och en latte.


Hemma vart det inget mindre än :  


Honeys goda maräng swiish :)

Dagens me : Svart Hm polo tröja / klänning
Jeans vintage frye boots
Brillor synsam
bag Vila same as yesterday.


Fuck fuck fuck honey har råkat tappa sitt silver case med körkortet alla kort så som bankomat kortet mm..
vara spårlöst borta :(
stackaren :(

har letat som en tok i en timme ... men i dont find it..


Saida du kan ringa mig på XXXXXXXXX If you know where it is....
Detta är ett sos alarm.. vart är silver caset ++++???

Vet du ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback