- Jag äger en fitta du ÄR en fitta

                     33467-3674

Klockan hann at bli 11.25 innan jag fick en dille på att dra in till stan möta Min söta Malin.





Först droppa vi av en Påse till syrran med jeans kläder massa skor at here work.

Sen drog vi till banken eftersom jag skulle ta ut cash från en cheack,

heeey fick nummer 719... då vi kom 698 fatta vilken satans tid det tar att vänta
snikade dock åt mig 708 då ingen hade den hahahhahahhahhahaha.




Jag malin väntar på bank helvetet då vi fick syn på denna lilla parvel som måste haft en förkärlek till mig eftersom att han drogs till mig hela tiden likt en radar... flippade sak.

Sen hittar den en ny polare att ställa sig brevid .. en dum tant som håller på kliva  ihjäl stackaren.


Dagens shopping : Hello Kitty vatten flaska. Snygg 70 tals väska vila.
Fleece filt i blått , stooooooor vete kudde jacka till Madicko nästa år , en stor bil matta till kidsens rum, snygg 70 tals kass väska me like :)

var spanade lite stuff som jag e sugen på.

Blir dock en ikea fredag med hone och kenny.
Nya stuffs till lägenheten.


                                   33467-3669

Dagens lunch vart en subway lunch. Skagen macka på oat honey bröd med en coke och en choklad kaka.
smarrigt till sista slicken.

sooooft att vara ledig i morgon så man hinner att städa ur rensa ur allt. tills flytten äger rum.



Sen står du där och dinglar med kuken mitt i fejjan trodde du inte jag skulle garva eller.?
djävla kuk flarne hahahhahahahhaha.


Kärlek Respekt.

För jag har en baby i magen
Madicko myror i brallen ( kikar Bollibompa ) samtidigt som  en massa moves utförs hahhahahaa.

Kommentarer
Postat av: Elizabet

show us pictures from the shopping;)

Postat av: VintageRetroPrinsessa


Elizabet : Lovar att visa väskorna ialafall :)

kram Jessica

2007-05-16 @ 09:58:29
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym


otroligt vacker mamma är du.

2007-05-17 @ 12:43:29
Postat av: Waffe & Malin

Vist hade vi kul där vid fontänen *asg* hahaha, å den dära grabben som stirrade på oss hahahah

2007-05-17 @ 21:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback