I here you whisper in my ear..

    33467-3735

Kör en gårdagens då jag ej hade tid i går :)

Tid är pengar.
Pengar är tid.

Anyway dagens outfit : eter en massa bärande och städande :)

Mörka Jeans bik bok.
Bik bok hängsel klänning med fickor.
T-shirt hm





Drog en snabb repa på stan helt alone.




Det resulterade i detta :

Bild 1 indiska : Blus och nya guldiga ballerina shoes. Vita virkade pyttenyttiga ballerinas.

Bild 2 Kicks : En till Nina ricci parfym då min andra var helt tom sen en mascara man fick  :)

Bild 3 : Vila Blus och en snygg hängsel klänning i snygg ballong modell.

Bild 4 : Trosor mjuk bh Lindex. vero moda leggings vita korta sen svarta glansiga.

Bild 5 : Second hand kavatt skor till madicko nästa år. Vita shoes me. häst scarves. och kulor kenny en my little pony Madicken.

Bild 6 : Hm tshirt rak gel och tvål.

Bild 7 : HM klänning

Bild 8 : Hm linne med fickor.

 På bilderna syns även den nya waxduken ifrån indiska .

Grått trist väder i går och likaså i dag.

Gårdagens lunch : Marinerad lax med potatis gratäng . och broccoli.

kvällens mat : Våfflor med grädde och sen vattenmelon.
Duktiga honey som fixxade kvälls maten :)


Nu ska jag dra en snabb repa till affären och inhandla lite stuffs.

Sen blir det att fixxa med tvätt maskinen som jag ej fattar mig på hahhahahahaa :)

Kärlek respekt Mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: Anna´h

Vilken blogg du har ... Ha ha ...
Jag fick mej många goa skratt , du verkar vara
helt unik , det gillar jag !!
Ha det bäst

Postat av: Malin

Snyggt! Welcome back :P

2007-05-30 @ 17:32:11
URL: http://mixie.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Anna H hhahahhahaha tar det positift : )
Jag strävar aldrig efter att vara nån annan :)
VEM FAN VILL VARA EN MENLÖS KOPIA
När man kan vara det bästa orginalet liksom hahahhaha :)
Malin
: Tackar .
Mitt internet kommer dock stanna upp fredag ca en vecka framöver sitter surfar i nya lägenheten men har routern i gamla hahhaha and its just works :)

2007-05-30 @ 22:45:12
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Fia

Gillar stämningen i din blogg, lagom dos av de mesta! :-)
Och snälla du tröttnar du på häst scarfsen köper jag den illa kvickt!!!!! ;-)

2007-05-31 @ 20:23:04
Postat av: Ellinor

Åh vad mycket fint :)

2007-06-01 @ 16:15:21
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback