Jag lever i mina drömmar ...

                                 33467-3737


Jag älskar verkligen den nya lägenheten mitt liv.
Jag är född lycklig likt en lyckligt lottad stjärna.

Jag har allt jag kan önska mig och lite till.

Min kärlek brinner för er. Mina hjärtan.

Dagens kvälls mat vart simply : Heta hundar med grova extra stora brön räksallad lök .

Sommar efterrätt som jag nyss smaskade i mig medans jag kikade på  Project runway.



I morgon är det stor rensning av alla min kläder som finns i 10 garderober..puuuuh.
Syrran kommer bli glad över en massa svarta sopsäckar att hämta hem i morgon.



Jag älskar högt hårt och ofta..

Kommentarer
Postat av: mezzie

Grattis till bönan =)
ha de gott!

Postat av: VintageRetroPrinsessa


Mezzie : Åhhhh tackar tjejen :)
Hut går det för er ?
Blr det nån baby making eller ligger ni i lä :) ?
Hoppas allt är bra annars ?
Mvh J

2007-05-30 @ 22:57:36
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: mia dh

Härligt att du trivs i lägenheten, all lycka till dig. Kram...

2007-05-31 @ 08:09:08
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: mezzie

Nja ligger liite lågt med det pluggar ju nu =)
Tänkte bli klar med det och allt hinna jobba och så oxå innan man är hemma igen :-P
Men som sagt det kommer när det kommer!
Joo då allt oki lillan har ju haft vattenkoppor eller har de fortfarande mend de börjar torka nu =)
Kram kram!

2007-05-31 @ 09:50:40
URL: http://mezziesplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback