Pimp it up


33467-3650


Jag ville inte alls  vakna i dag
ville ligga kvar naken under täcket med  dig känna din varma kropp och bara njuta.

Fast det finns ju bara i mina önske tanaer hahahhahahahhahahhaha :)




Dagens me : Gråa akelboots med rosett
Jeans bik bok
bag vintage

Linne Hm fick av Honey i går

Rosa trench ute.

kallt mulet piss väder....where is the sun.
Mina brillor i bagen väntas på att få tas upp i sol ljuset.

Dagens frulle ett glass vatten och en banan sm spyddes upp moget ..

Dagens lunch : Ap god Fetaost veg röra med keso till akad potatis :) yammie yammie.
Lunch sällskap Tess Malin.


Dagens lilla shopping :   Röda korset hårspännen och jeans Madicken
Leksaker till våran lilla böna  ( baby )


Kvälls mat : Honeys egengjorda kyckling sallad. :)
den tackar man verkligen inte nej till :)

SLITEN LEIF.. HATAR ATTVARA TRÖTT JAG KENAR MAN KALLAS JU INTE AD HD JESSICA FÖR INGET. :)



Men sluta stöt på mig.. ser du inte att jag är upptagen ?


l

Kommentarer
Postat av: Carolita

Det finns ju inge bättre sätt att sova med sin älskling än naken!

Postat av: Carolita

Det finns ju inge bättre sätt att sova med sin älskling än naken!

2007-05-08 @ 00:27:06
URL: http://chululi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback